Viena didžiausių serviso (garantinio ir pogarantinio remonto) tinklą Lietuvoje turinti bendrovė „AG Service“ balandžio pradžioje iš pagrindų atnaujino savo interneto svetainę www.agservice.lt, kurioje įdiegė modernią klientų aptarnavimo ir verslo valdymo technologiją.
Sugedus buitinei technikai klientui nuo šiol galima tiesiog užeiti į įmonės puslapį ir paspausti ant „Skype“ arba „Windows Live Messenger“ laukelio ir klientas iš karto bus sujungtas telefoniniu ryšiu su aptarnavimo centru. Nors ir iki šiol skambučiai dėl technikos gedimų buvo priimami centralizuotai, ši paslauga suteiks galimybę lengviau pasiekti serviso paslaugas – nebereikės ieškoti ilgų telefonų numerių. Užteks vieno spustelėjimo pele.
Taip pat įmonės partneriams, prisijungus prie „AG Service“ internetinio puslapio, nuo šiol suteikiama prieiga prie prie įmonėje įdiegtos centralizuotos turinio valdymo sistemos.
Internete („on-line“ režimu) galima prisijungti prie serviso ataskaitų ir užsakymų priėmimo bei techninės duomenų bazės. Taip įvairiuose Lietuvos regionuose dirbantys meistrai nuo šiol gali taupyti savo darbo laiką bei automatiškai parengti darbų ataskaitas.
Partneriai, prisijungę prie atsarginių detalių buitinei bei audio/video technikai užsakymų bazės gali internetu užsisakyti reikiamas detales sugedusiai buities technikai bei elektronikai.
Tokių paslaugų kol kas neteikia jokia kita Lietuvoje veikianti serviso bendrovė.
„Šiuo metu didžiausią dėmesį skiriame klientų bei partnerių laiko taupymui bei aptarnavimo kokybei. Mūsų įmonėje įdiegta elektroninė sistema bei veikiantis skambučių centras su nemokama gedimų registravimo linija – tik pirmasis žingsis, siekiant pagerinti ir paspartinti paslaugų tiekimą. Esame moderni IT paslaugas teikianti įmonė, tad netolimoje ateityje pateiksime daug kitų naujovių“ – teigia UAB „AG Service“ direktorius Eimundas Mačiulis.
UAB „AG Service“, prieš metus pakeitusi savo pavadinimą ir išplėtusi savo veiklos sferą IT paslaugų srityje, savo veikloje koncentruojasi keturiomis kryptimis: IT paslaugų, programavimo, serviso bei kompiuterių gamybos. Įmonė turi tokių kompanijų, kaip „Nikon“, „Blomberg“, „Beko“, „Candy“ sertifikatus bei aptarnauja dar daugiau kaip 40 technikos prekės ženklų.
Daugiau kaip 30-tyje miestų veikianti serviso paslaugų įmonė vienintelė šalyje turi bazinius (kaupiamuosius) „Beko“ ir „Vido“ sandėlius, t.y. technikos detalės yra saugomos Lietuvoje ir, esant gedimui, jų nereikia užsakinėti iš užsienio. Tai sutaupo ne tik daug klientų laiko , bet ir pinigų.