Bendrovė „Apple“ nepatenkinta, tačiau šįsyk nuotaiką jai sugadino tikrai keistas dalykėlis - Niujorko miesto logotipas, skirtas kampanijai, kuria siekiama saugoti gamtą.
Kaip šios žalios idėjos simbolis pasirinktas žalias obuolys. Kaip žinia, Niujorkas vadinamas būtent didžiuoju obuoliu, na o žalia spalva atspinti kampanijos tikslą - per 25 metus sumažinti anglies junginių emisiją mieste bent 30%. Viskas labai OK, logotipas ėmė rodytis ant taksi automobilių hibridiniais varikliais, prekybos centrų maišelių, bet... užkliuvo bendrovei „Apple“.
Kompanija pradėjo teisinius veiksmus, kuriais siekia naujo Niujorko ženkliuko naudojimą uždrausti. Jos atstovai teigia, kad panašumas su „Apple“ simboliu kelia grėsmę ilgus metus kurtam bendrovės įvaizdžiui. Tuo tarpu Niujorko teisininkai tvirtina, jog žaliasis obuolio logotipas tikrai niekam nesisieja su IT bendrove ir jos produkcija.
Taigi, pečiais susiremta, tuo tarpu rinkos žinovai juokauja, kad „Apple“ turbūt bando atkeršyti žaliesiems už nuolatinį jos produkcijos niekinimą. Tarptautinė organizacija „Greenpeace“ yra paskelbusi „iPhone“ telefoną toksišku, na o patiems „Apple“ nuolat skiria labai prastus vertinimus.
JAV Patentų biuras šiuo metu atlieka vartotojų apklausą, kurios rezultatai turės įtakos sprendimui dėl naujojo Niujorko ženkliuko. Jei žmonės nurodys, kad logotipas jiems siejasi su „Apple“ bendrove, gali būti, kad Niujorkui teks galvoti naują ženklą savo ekologinei kampanijai.