Telekomunikacijų bendrovė „Bitė GSM“ ir toliau pirmauja pagal numerio perkėlimo paslaugos rezultatus. Balandžio mėnesio duomenimis, į „Bitę“ perėjusių kitų mobiliojo ryšio operatorių klientų skaičius viršijo 25 tūkst. ir buvo triskart didesnis nei išėjusių. Ši tendencija atsispindi ir privačių, ir verslo klientų rinkose.
„Pastaruoju metu operatorių vis dažniau keičia ir privatūs klientai, tad džiugu, kad ir šioje srityje išliekame lyderiais - „Bitę“ pasirinkusių privačių klientų skaičius yra beveik tris kartus didesnis negu išėjusių“, - sakė „Bitės GSM“ generalinio direktoriaus pavaduotojas privatiems klientams Žilvinas Kučinskas. Pasak jo, pagrindinės priežastys, kodėl privatūs klientai renkasi „Bitę“, ir toliau išlieka palankios mobiliojo ryšio kainos, aukšta kokybė ir pridėtinę vertę kuriančios paslaugos – triskart spartesnis mobilusis internetas, „Bitės plius“ paslaugos ir daugelis kitų.
Per pirmuosius keturis šių metų mėnesius pasinaudoję numerio perkėlimo paslauga į „Bitės“ tinklą perėjo beveik 7 tūkst. kitų mobiliojo ryšio operatorių klientų, o išėjo – 3,3 tūkstančio. Šiais metais į „Bitės“ tinklą perėjo pirmasis iš Lietuvos komercinių bankų numerio perkėlimo galimybe pasinaudojęs „Snoras“, taip pat bendrovės „Pačiolis“, „Agaras“, „Muresta“ ir daugelis kitų.