„Apple“ išplatino pranešimą, kuriame sakoma, kad skaitmeniniai įrašai pelnė pergalę, nes sausio-vasario mėnesiais pagal parduodamų įrašų kiekį jie aplenkė prekybos gigantą „Wal-Mart“. NDP suskaičiavus sausio-vasario pardavimus, nuo šiol „Apple“ „iTunes“ tapo didžiausiu muzikos platintoju JAV.
Kaip žinia, tokie prekybos centrai kaip „Wal-Mart“, „Best Buy“ ar „Target“ negali pardavinėti pavienių kūrinių, ką daro iTunes, tačiau skaičiavimo sistema paprasta – vienas parduotas muzikos diskas yra vertinamas kaip 12 parduotų dainų „iTunes“ sistemoje.
„Apple“ jau pernai galėjo pasigirti tuo, kad iš ketvirtos pozicijos, tada dar buvę už „Wal-Mart“, „Best Buy“ ir „Target“ nugarų, metų gale sugebėjo aplenkti pastaruosius du gigantus, o dabar krito ir „Wal-Mart“. Tai tik dar vienas ženklas, kad skaitmeniniai įrašai sparčiai populiarėja. Čia „Amazon“ pristatė savo skaitmeninį įrašų portalą, o ir „MySpace“ kartu su trimis didžiosiomis įrašų kompanijomis kuria bendrą skaitmeninių įrašų portalą, kuris turėtų konkuruoti su „iTunes“.
Įpročiai keičiasi – vietoj viso albumo pirkimo, žmonės pradeda pirkti tik singlus, tai yra vieną jiems patinkančia dainą. Nuo to kenčia įrašų pramonė, nes jie iš albumų pardavimų gauna daugiau pelno, nei iš tokių parduotuvių kaip „iTunes“.