Mobiliojo ryšio paslaugos „Ežys“ rengtame savadarbių reklamų konkurse „Dėjau Idėją“ pirmąją vietą laimėjo reklama, kurios „veidas“ - iki ausų purvini jaunuoliai, reklamuojantys skalbimo miltelius „ARAL“. Idėjos autorius – Kauno Technologijos Universitete reklamos technologijos ir rinkodaros specialybės studentas, 24 metų amžiaus kaunietis Tadas Rimkus.
Konkurso nugalėtojas reklamai pasirinko kasdieninę prekę – skalbimo miltelius, kuriuos pavadino nežinomu prekės ženklu „ARAL“. Pasak kūrėjo, paprastai „šių produktų reklamos būna žiauriai nuobodžios“.
Tado Rimkaus sukurtas reklaminis šūkis „Yra svarbesnių dalykų nei dėmės“ skatina leisti savo gyvenimą laisvai, nerūpestingai ir nesijaudinti dėl ant marškinių užtiškusios dėmės. „Juk gyvenime yra svarbesnių dalykų nei ištepti drabužiai“, – reklamos idėją argumentuoja kūrėjas. Konkursui jis pateikė du spaudos maketo variantus, kuriuose pavaizdavo nuo galvos iki kojų purvinus, bet laimingus jaunuolius.
Geriausią vartotojų sukurtos reklamos idėją įvertino ir išrinko reklamos atstovų komisija: Tomas Ramanauskas („MTV Networks Baltic“ kūrybos vadovas), Arnoldas Rogoznyj (tinklaraščio „zudykreklama.lt“ autorius) ir Kotryna Sokolovaitė (reklamos agentūros „Y&R Not Perfect“ tekstų redaktorė).
„Reklamos kūrėjas savo karjerą turi pradėti nuo skalbimo miltelių reklamos“, – sakė komisijos narys A. Rogoznyj. K. Sokolovaitė reklamą įvertino subjektyviai. „Mano matytos skalbimo miltelių reklamos agitavo už nenormalią švarą. O ši tokia artima man. Neturiu kada galvoti, kurie milteliai skalbia balčiau už sniegą – ne tame juk laimė“, - sakė K. Sokolovaitė.
Konkurso nugalėtojas apdovanotas pagrindiniu prizu - „reklamišiaus kraičiu“: madinga rankine, pilna reklamos kūrėjams būtinų dalykų. Dalyviai, kurių idėjos buvo pastebėtos, bet netapo geriausiomis, bus apdovanoti paguodos prizais – firminiais „Ežio“ marškinėliais ir pakabukais.
Nugalėtojų ir kitų konkurso dalyvių darbus galima pamatyti „Ežio Mieste“, konkursų skiltyje.