Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) savo interneto svetainėje www.rrt.lt atidarė naują skiltį pašto ir pasiuntinių paslaugų naudotojams. Nuo šiol naudotojai internete galės gauti naudingą informaciją apie jų teises, pašto ir pasiuntinių paslaugų teikėjų teikiamas paslaugas bei pareigas, atsakymus į aktualiausius klausimus bei sužinoti, kokias procedūras reikėtų atlikti iškilus ginčams su pašto ir pasiuntinių paslaugų teikėjais dėl teikiamų paslaugų.
Vienas iš pagrindinių RRT tikslų – užtikrinti vartotojų teisių ir teisėtų interesų apsaugą. Siekdama suteikti visuomenei kuo platesnę ir aktualesnę informaciją universaliųjų pašto paslaugų, kitų pašto ir pasiuntinių paslaugų teikimo klausimais, RRT interneto svetainėje skelbia naujausias žinias apie pašto ir pasiuntinių paslaugų naudotojų teises, teikėjų pareigas, pašto ir pasiuntinių paslaugoms keliamus kokybinius, saugumo ir kitus reikalavimus.
RRT nagrinėja ginčus tarp pašto ir (ar) pasiuntinių paslaugų teikėjų ir naudotojų dėl nekokybiškų, ne laiku suteiktų paslaugų - pateiktų siųsti pašto siuntų dingimo, sugadinimo ar pavėluoto pristatymo, neišmokėto žalos atlyginimo.
RRT gina vartotojų teises elektroninių ryšių, pašto ir pasiuntinių paslaugų, tinklų ir informacijos saugumo, eterio ir radijo spektro priežiūros bei aparatūros ir galinių įrenginių priežiūros srityse. Informacija bei konsultacijos vartotojams teikiamos Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose bei Panevėžyje esančiuose RRT padaliniuose.