Šiandien telekomunikacijų bendrovė „BITĖ Lietuva“ pristatė naują verslo strategiją, kuria meta iššūkį rinkai iškeldama ambicingą tikslą – suteikti klientams naują naudojimosi mobiliosiomis paslaugomis patirtį ir realią vertę. Strategines permainas „Bitėje“ atspindės ir vizualūs prekės ženklo pokyčiai – logotipas, naujos ryškios spalvos bei prekės ženklo komunikacija, siekianti įkvėpti žmones ir paskatinti juos siekti daugiau.
Naujoji „Bitės“ verslo strategija pagrįsta keturiomis pagrindinėmis verslo kryptimis – paprastais, aiškiais ir skaidriais pasiūlymais klientams; pasiūlymų verte ir papildoma nauda; galimybe jiems labiau kontroliuoti išlaidas mobiliosioms paslaugoms bei naudotis išskirtinėmis naujovėmis rinkoje.
„Prekės ženklas atspindi tai, ką bendrovė realiai suteikia žmonėms. Klientai nori būti gerbiami, turėti galimybę kontroliuoti ir aiškiai pasirinkti, gauti vertingų pasiūlymų. Gerbdami šiuos jų norus, siekiame pakeisti klientų požiūrį į telekomunikacijų paslaugas: įsipareigojame atverti jiems daugiau galimybių ir suteikti geriausią patirtį naudojantis mūsų paslaugomis. Tuo tikslu nuo šiol pasiūlymus pristatome paprasčiau ir suprantamiau, siūlome lengviau kontroliuoti išlaidas“, – sakė Ken Campbell, BITĖS grupės generalinis direktorius.
Remiantis paprastumo ir aiškumo kriterijais, visuose „Bitės“ pasiūlymuose nebus naudojamos žvaigždutės, paslėptos sąlygos ar sunkiai įskaitomas šriftas. Tai leis klientams aiškiai įvertinti realias galimybes, sąlygas ir finansinius aspektus. Artimiausiu metu „Bitė“ pristatys šiais kriterijais pagrįstus naujus mokėjimo planus ir specialius pasiūlymus.
Geriau kontroliuoti savo mobiliojo ryšio išlaidas klientams leis nauja galimybė gauti pranešimus apie sąskaitų likutį. Klientai galės nusistatyti tikslią sumą, kurią jie planuoja išleisti mobiliojo ryšio paslaugoms, ir, kai šis limitas bus pasiektas, gaus apie tai informuojančią SMS žinutę. Ši ir kitos panašios galimybės bus pristatytos iš esmės atnaujintoje savitarnos svetainėje „Mano Bitė“.
„Bitės“ pokyčius ypač turėtų pajusti esami bendrovės klientai, kuriems galios specialūs pasiūlymai. Bendrovės klientai taip pat bus vieninteliai, kurie galės nemokamai skambinti į Klientų aptarnavimo centrą. Iškilusį klausimą bus siekiama išspręsti jau pirmojo skambučio metu, o jei problema sudėtingesnė, - per artimiausias 24 valandas. Be to, nuo šiol „Bitės“ klientai kas dvejus metus galės pakeisti savo mobilųjį telefoną, pratęsdami sutartį tam pačiam laikotarpiui.
„Manome, kad mobilusis ryšys turi palengvinti klientų gyvenimą. Mums tai svarbu, todėl norime, kad naudotis juo būtų patogu ir paprasta“, – sakė K.Campbell.
Vadovo teigimu, „Bitė“ įsipareigoja Lietuvos rinkai pristatyti novatoriškus sprendimus ir paslaugas. Jau dabar visuose „Bitės“ salonuose siūlomi išskirtiniai „Vodafone“ telefonai. Bendrovės klientai taip pat ir toliau gali naudotis sparčiausiu mobiliuoju internetu Lietuvoje „Vodafone Mobile Connect“. Be to, artimiausiu metu jie turės galimybę išbandyti pasaulyje populiariausią aktyviojo pašto (angl. push e-mail) standartą „BlackBerry“.
Naujoji bendrovės strategija atsispindi ir naujajame logotipe bei spalvose. „Bitės“ naudojamos spalvos tapo ryškesnės, logotipas išsiplėtė savo forma ir spalvomis, simbolizuojančiomis gaivumą, augimą bei naujas klientams atsiveriančias galimybes ir pasirinkimo laisvę. Pakeitęs formą, naujasis BITĖS logotipas pristato įkvepiantį, drąsų ir uždegantį prekės ženklą.
„Bitės“ prekės ženklo pokyčiai buvo atlikti po išsamaus klientų nuomonės tyrimo. Naujoji prekės ženklo struktūra ir verslo strategija šiandien taip pat pristatoma ir Latvijos rinkai.