Viena didžiausių Lietuvoje kompiuterinės įrangos gamybos ir prekybos bendrovių BMS per pirmąjį 2005 metų ketvirtį pasiekė 19,1 mln. litų apyvartą – 37,4 proc. didesnę nei tuo pačiu 2004 metų laikotarpiu (13,9 mln. litų).
„Aktyvesnę prekybą pirmiausia skatino mažėjančios kompiuterinės įrangos kainos – šių metų pradžioje apie 10 proc. atpigo stacionarieji asmeniniai kompiuteriai, toliau pinga nešiojamieji kompiuteriai, taip pat ir kiti įrenginiai. Pardavimus padidino ir parduotuvių plėtra – pernai Vilniuje atidarę dar dvi „BMS Megapolio“ parduotuves, šiuo metu Lietuvoje jau turime 15 specializuotų kompiuterinės įrangos parduotuvių. Apyvarta augo ir dėl neseniai bendrovės pradėtų teikti kompiuterinės įrangos ilgalaikės bei trumpalaikės nuomos paslaugų“, – aiškino BMS direktorius Artūras Afanasenka.
Pirmąjį 2005 metų ketvirtį ypač išaugo nešiojamųjų kompiuterių paklausa. Šių kompiuterių, kurie jau sudaro daugiau nei trečdalį visų BMS parduodamų kompiuterių, parduota 2,9 karto daugiau nei pernai. Stacionariųjų asmeninių kompiuterių pardavimai BMS parduotuvėse padidėjo 16 procentų.
Iš kitos BMS siūlomos kompiuterinės įrangos labiausiai – net 5 kartus – išaugo daugiafunkcinių spausdinimo, kopijavimo ir skenavimo įrenginių pardavimai. Skaitmeninių fotokamerų BMS pardavė 50 proc. daugiau nei pernai.
„Įdomios tendencijos vyksta monitorių rinkoje, kur skystųjų kristalų (LCD) modeliai sparčiai stumia iš rinkos kineskopinius (CRT). Skystųjų kristalų monitorių pardavimai per pirmąjį ketvirtį išaugo 2 kartus, tuo tarpu kineskopinių – smuko 39 procentais. LCD modeliai pirmąjį ketvirtį sudarė net 62 proc. visų BMS parduotų monitorių, ir jų rinkos dalis toliau didėja“, – kalbėjo A.Afanasenka.
BMS bendrovės vadovo nuomone, šalies mažmeninė kompiuterinės įrangos prekybos rinka šiais metais paaugs apie 15 procentų. BMS bendrovė per 2005 metus tikisi pardavimus padidinti apie 35 proc. ir pasiekti 100 mln. litų apyvartą.