„LG Electronics“ (LG) paskelbė neaudituotus konsoliduotus 2007 m. paskutinių trijų mėnesių, pasibaigusių gruodžio 31 d., pajamų duomenis. Sumos Pietų Korėjos vonais yra verčiamos į JAV dolerius naudojant kiekvieno ketvirčio trijų mėnesių kurso vidurkį, kuris 2007 m. IV ketv. buvo 921 vonai už 1 JAV dolerį, 2007 m. III ketv. – 928 vonai už 1 JAV dolerį, o 2006 m. IV ketv. – 938 vonai už 1 JAV dolerį. Vidutinis kursas per 2007 m. dvylika mėnesių buvo 929 vonai už 1 JAV dolerį, o 2006 m. – 955 vonai.
Bendrovės pardavimo apimtys ir pelnas visose šalyse
Dėl stabilaus visų veiklos padalinių darbo, bendrovės pardavimo rezultatai pasiekė rekordines per jos gyvavimo laikotarpį aukštumas. 2007 m. IV ketv. pardavimas šoktelėjo 12,0 %, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, iki 10,91 trilijono vonų (11,85 mlrd. JAV dolerių), o patronuojančios bendrovės grynasis pelnas sudarė 621 mlrd. vonų (674 mln. JAV dolerių). Veiklos pelnas buvo 381 mlrd. vonų (414 mln. JAV dolerių), o tai reiškia, kad pelno marža, palyginti su praėjusiais metais, ūgtelėjo 1,9 % ir pasiekė 3,5 %.
2007 m. metiniai pardavimo rezultatai padidėjo 11,2 % iki 40,85 trilijono vonų (43,97 mlrd. JAV dolerių), o veiklos ir grynasis pelnas atitinkamai sudarė 1,23 trilijonus vonų (1,32 mlrd. JAV dolerių) ir 1,222 trilijono vonų (1,315 mlrd. JAV dolerių). Konsoliduotieji pardavimo rezultatai, įskaitant padalinių rezultatus, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais padidėjo 15,2 % ir sudarė 53,38 trilijono vonų (57,46 mlrd. JAV dolerių). Veiklos pelnas pasiekė 2,82 trilijonus vonų (3,04 mlrd. JAV dolerių), o tai reiškia, kad pelno marža pasiekė 5,3 % (palyginti su laikotarpiu prieš metus, ūgtelėjo 5,3 %).
„Mobile Communication Company“ padalinio pardavimo rezultatai buvo patys didžiausi bendrovėje – jie sudarė 3,050 trilijono vonų (3,312 mlrd. JAV dolerių), 10,3 % daugiau nei 2006 m. IV ketv. Telefonų gamybos įmonėse pardavimo rezultatai, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš 12 mėnesių, padidėjo 12,2 % iki 2,917 trilijono vonų (3,167 mlrd. JAV dolerių). Taip pat labai smarkiai išaugo bendrovės gaminamų telefonų pardavimas; iš viso buvo parduota 23,7 mln. vienetų. Telefonų pardavimas išsivysčiusios rinkos šalyse smarkiai padidėjo dėl „Voyager“ ir „Venus“ modelių gerų pardavimo rezultatų JAV bei „Viewty“ modelio – ES. Mobiliųjų telefonų padalinio veiklos marža padidėjo 8,8 % iki 8,7 % dėl aukščiausios klasės gaminių pardavimo dalies didėjimo ir konkurencingesnių kainų. Mobiliųjų telefonų pardavimo ir pelno perspektyvos kitą ketvirtį ir toliau išlieka šviesios dėl planuojamo pardavimo didėjimo kylančios rinkos šalyse.
„Digital Appliance Company“ pardavimo apimtys padidėjo 5,1 % ir sudarė 2,473 trilijono vonų (2,685 mlrd. JAV dolerių) visų pirma dėl toliau augančio komercinės klasės oro kondicionavimo įrengimų Korėjoje ir stabilaus jų pardavimo augimo Indijoje bei Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje. Dėl ūgtelėjusių rinkodaros išlaidų veiklos marža buvo 4,3 %.
„Digital Display Company“ pardavimo apimtys dėl didėjančio plazminių ir skaitmeninių LCD televizorių pardavimo šoktelėjo iki aukščiausios kada nors bendrovės turėto rezultato – 3,170 trilijono vonų (3,416 mlrd. JAV dolerių) arba 24,1 % palyginti su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Veiklos nuostolis sumažėjo iki 11 mln. vonų (12 mln. JAV dolerių) visų pirma dėl plokščių televizorių ekranų pardavimo didėjimo ir didesnio PDP modelių pardavimo, kurį lėmė sparčiai gerėjantis 32 colių ekranų pardavimas. Laukiamas kainų mažėjimas 40 colių didelių plokščiaekranių televizorių rinkoje ir Pekine vyksiančios Olimpinės žaidynės padidins paklausą 2008 m., todėl ploni ir novatoriško dizaino plazminiai ir LCD skaitmeniniai televizoriai skatins bendrovės augimą. „Digital Media Company“ pardavimo rezultatai, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais sumažėjo 4,1 % iki 1,430 trilijono vonų (1,553 mlrd. JAV dolerių), tačiau dėl smarkiai didėjančio daugialypės terpės prietaisų pardavimo veiklos pelnas ir marža atitinkamai sudarė 27 mlrd. vonų (29 mln. JAV dolerių) ir 1,9 %.
Patronuojančios įmonės finansinė ataskaita ir kitos veiklos pajamos
Patronuojančios bendrovės pardavimo pajamos ir veiklos pelnas atitinkamai sudarė 5,875 trilijono vonų (6,379 mlrd. JAV dolerių) ir 154 milijardo vonų (167 mln. JAV dolerių). Dėl nuosavybės metodo 779 milijardo vonų (846 mln. JAV) padidėjusi filialų ir kitų padalinių užsienyje akcijų vertė, palyginti su praėjusiais metais, smarkiai padidino periodinį pelną ir grynąjį pelną – atitinkamai 1199 % iki 767 milijardų vonų (833 mln. JAV dolerių) ir 1168 % iki 621 milijardo vonų (674 mln. JAV dolerių). LG Philips LCD bendrovė, kurioje kompanijai priklauso 37,9 % paketas, įregistravo 298 mlrd. vonų (324 mln. JAV dolerių) apyvartos padidėjimą – puikų rezultatą, palyginti su 21,3 mlrd. vonų (23,1 mlrd. JAV dolerių) sumažėjimu prieš dvylika mėnesių.
Pardavimo perspektyvos 2008 m.
Planuojama, kad 2008 m. pardavimo augimas JAV doleriais, palyginti su 2007 m., viršys 10 %. Tikimasi, kad 2008 m. bendrovės užimama rinkos lyderės pozicija toliau stiprės; taip pat didės mobiliųjų telefonų ir skaitmeninių daugialypės terpės gaminių ir buitinių prietaisų padalinių pelnas. Planuojama, kad iš viso bus parduota 100 mln. mobiliųjų telefonų, 25 procentais daugiau negu 2007 m., kai jų buvo parduota 80,5 mln. vienetų. LG tikisi didinti savo plokščiaekranių televizorių rinkos dalį – planuojama parduoti 17 mln. vienetų ir taip padaryti šią savo veiklos sritį pelninga ir kitose šalyse.
Tikintis, kad valiutos keitimo kursas 2008 m. sumažės nuo 900 iki 885 vonų už JAV dolerį, bendrovė planuoja investuoti 2,9 trilijono vonų (3,3 mlrd. JAV dolerių): 1,2 trilijono vonų (1,4 mlrd. JAV dolerių) į kapitalo sąnaudas ir 1,7 trilijono vonų (1,9 mlrd. JAV dolerių) į mokslinius tyrimus, o tai atitinkamai yra 6 % ir 1 % daugiau negu tą patį laikotarpį praėjusiais metais.