Jau visai netrukus – birželio 1 d. – prasideda pagrindinis studentų priėmimas į aukštąsias mokyklas. Artėjant šiam kiekvienam moksleiviui svarbiam žingsniui, šalyje lyderiaujantis Vilniaus universitetas (VU) kviečia visus, kuriems rūpi karjeros perspektyvos, prasmingas laisvalaikis, pažinimas, valstybės ateitis ir atvirumas pasauliui, rinktis studijas iš daugiau nei 140 programų trijuose Lietuvos miestuose ir prisijungti prie tarptautiškos, pažangios ir tarpdiscipliniškos VU bendruomenės.
VU nuotr.
Norėdami atkreipti dėmesį, kad VU – ne tik aukšto lygio mokslo, bet ir visapusiško asmenybės augimo vieta, pristatome straipsnių ir iliustracijų ciklą VIETA U ŽAUGTI. Jų herojai – nuo vis dar studijuojančių, VU dirbančių iki gerai pažįstamų alumnų, savo asmeninėmis patirtimis ir istorijomis atskleidžiančių, kokią reikšmę jų gyvenime turėjo VU.
20 mokslinių straipsnių publikavęs chemikas Andrius Pakalniškis, profesionalaus sportininko karjerą į sporto žurnalistiką iškeitęs Matas Bagamolovas, po studijų VU Filologijos fakultete apie doktorantūrą prestižiniuose Oksfordo ir Kembridžo universitetuose svarstanti Vaiva Vasiliauskaitė, Japonijoje, Harvarde studijavęs ir „Google“ bei Silicio slėnyje dirbęs teisininkas dr. Paulius Jurčys, didžiausią Baltijos šalyse išskirtinio sporto klubą HEMA įkūrę VU Istorijos fakulteto studentai – tik dalis istorijų, kurias papasakosime šioje kampanijoje, herojų.
Prie kampanijos su komanda prisidėjęs garsus Lietuvos fotografas Tomas Kauneckas sako, kad šios kampanijos vaizdinės dalies rengimas nuo kitų fotosesijų išsiskyrė netradiciniu procesu:
„Mintis buvo parodyti, kiek daug skirtingų dalykų gali suteikti universitetas, bet viską pateikti paprastai ir aiškiai. Todėl universitetas perteikiamas per rūpestį ir galimybes siūlančias rankas, o jo logotipo formoje, tarsi lange, parodyti jau studijuojantys ir pasirinkimus darantys studentai. Šiam darbui siūlėme samdyti aktorius, bet buvom labai maloniai nustebinti, kai į procesą įsitraukė patys studentai. Jie ne tik gerai pozavo, buvo įdomios asmenybės, puikiai tikusios vizualiniam identitetui, bet ir pasižymėjo sveiku, kritišku požiūriu – patys dalinosi komentarais, vertino ir siūlė savo variantus kompozicijai, visi kartu ir atrinkome nuotraukas. Tad galime sakyti, kad kampaniją kūrė patys studentai.“
Ryškių ir žaismingų iliustracijų herojai – mūsų studentai, demonstruojantys plačią VU suteikiamų pasirinkimų įvairovę tiek ateities karjerai projektuoti, tiek prasmingam laisvalaikiui praleisti. Studentai atspindi ir VU ugdomą savarankiškumą priimant sprendimus, skatinimą nebijoti išbandyti naujas, dominančias sritis, susikurti savo studijas – VU vienintelis Lietuvoje siūlo individualių studijų galimybę, kai studijuojamus dalykus renkasi pats studentas. Galiausiai drąsiai besišypsantys studentai simbolizuoja atstovavimą jų interesams, nes VU studento balsas – tikrai girdimas. Dalyvavimas studentų organizacijų, klubų veiklose, galimybė prisidėti prie šalies ateities kūrimo, išskirtiniai susitikimai su svarbiausiais užsienio politikos, mokslo atstovais, Nobelio premijos laureatais – VU studentų kasdienybė.