Jau 12 metų veikianti skaitmeninės rinkodaros įgūdžių akademija „Digital Academy“ skelbia, kad nuo 2024-ųjų veiklą tęs atsinaujinusi. Prie komandos prisijungia patyrę reklamos ir skaitmeninio turinio ekspertai, o savo rengiamų kursų spektrą organizacija papildys paklausiausiomis kompetencijomis – naudojimosi dirbtinio intelekto įrankiais ir atsinaujinusių „Google“ reklamos ir analitikos platformų valdymo.
„Digital Academy“ vadovaujančio Tado Vyšniausko teigimu, per pastaruosius kelerius metus rinkodaros specialistai išgyveno daug pokyčių: sparčiai atsinaujino jų kasdieniai darbo įrankiai, augo e. komercijos apimtys ir didėjo šios srities profesionalų paklausa. Dėl šios priežasties pasikeitė ir „Digital Academy“ struktūra.
„Prieš daugiau nei dešimtmetį veiklą pradėjome kaip „Google“ partneriai – padėjome skaitmeninės rinkodaros profesionalams įgyti reikalingų kompetencijų, kurios leidžia tapti „Google“ sertifikuotais specialistais ir reklamos bei analitikos įrankių ekspertais. Nuo šių metų pradedame naują etapą – praplėtėme temų ir formatų spektrą tam, kad mokydamiesi su mumis rinkodaros profesionalai galėtų tapti konkurencingais globaliu mastu bei gebėtų valdyti kuo daugiau skaitmenines reklamos kanalų“, – sakė T. Vyšniauskas.
Per visą veiklos laikotarpį „Digital Academy“ žinias gilino daugiau nei 11 tūkst. skaitmeninės rinkodaros specialistų – agentūrų ir įmonių darbuotojų, mažų ir vidutinių verslų savininkų. Tarp „Digital Academy“ alumnų yra tokios organizacijos kaip „Tesonet“, „Vinted“, „Telia“ ar „Šypsenos akademija“, žiniasklaidos atstovai LRT, „Delfi“ ir „TV3“, reklamos agentūros „iProspect“, „Havas media“ ir „Good one“ bei smulkesni verslai – „Distyled“ ar „The good design store“ – kuriems baigti kursai ir įgyti tarptautiniai sertifikatai padėjo atrasti naujų klientų internete. Daliai „Digital Academy“ kursų dalyvių mokymai tapo pirmąja pažintimi su skaitmenine rinkodara ir tramplinu į naują karjerą.
Iki šiol organizacija rengė gyvus susitikimus ir individualias konsultacijas organizacijoms, kurios naudojasi „Google“ sukurtais ir kitais skaitmeninės rinkodaros įrankiais. Nuo šių metų kursai vyks hibridiniu formatu – su galimybe dalyvauti gyvai arba nuotoliu.
„Kitaip nei daliai kitų kursų rengėjų, mums svarbus gyvas kontaktas ir galimybė asmeniškai bendrauti su dėstytojais, gauti atsakymus į visus kylančius klausimus. Todėl stengiamės, kad mūsų mokymai būtų kuo įtraukesni ir suburtų žmones ne tik dėl žinių ir sertifikatų, bet ir dėl gyvos savo srities entuziastų bendruomenės“, – komentavo T. Vyšniauskas.
Ruošiantis naujam mokymų sezonui, atsinaujino ir „Digital Academy“ komanda. Prie jos prisijungė ilgametę patirtį turintis rinkodaros vadovas Viktoras Smertjevas ir skaitmeninio turinio kūrėjas bei nuomonės formuotojas Linas Marcišauskas, kuris ves dirbtinio intelekto mokymus bei prisidės prie organizacijos augimo.
„Rinkoje atsiradę dirbtinio intelekto įrankiai sukėlė nemažai sumaišties. Matau, kad vis daugiau žmonių supranta ir įvertina dirbtinio intelekto pritaikymą kasdienėje veikloje – nuo duomenų analizės iki kūrybinio turinio. Stanfordo universito atliktas eksperimentas parodė, kad darbovietėje pritaikyti DI įrankiai padidina darbuotojų produktyvumą vidutiniškai 14 %, o ypač didelė nauda pastebėta tarp mažiau patyrusių darbuotojų – jų produktyvumas padidėjo net iki 35 %. „Digital Academy“ kursuose dalinsiuosi realiais patarimais, kaip „ChatGPT“ bei panašūs įrankiai gali paversti ir mus „superdarbuotojais“, – sakė L. Marcišauskas.
Artimiausiu metu „Digital Academy“ kvies rinkodaros specialistus į intensyvius dviejų dienų „Google Analytics GA4“, „Google Ads“, dirbtinio intelekto, SEO, socialinių tinklų ir „Tag Manager“ kursus. Kursų dalyviai gaus tarptautinius sertifikatus, įgis standartizuotas žinias bei turės galimybę iš dėstytojų gauti atsakymus į klausimus, aktualius jų darbui ar verslui. Populiariausius ir daugeliui organizacijų reikalingus „Google Analytics GA4“ kursus „Digital Academy“ rengs kas mėnesį.