Mus supa įvairūs mokslo išradimai, tačiau dažnai neįsigiliname į jų veikimo principus ar priežastingumą. Jau mokykloje mokantis sunkios teorijos galime išspręsti daugelį dilemų, bet dažnai teoriją nustumiame į šoną, o klausimus taip ir paliekame neatsakytus.
Stovykla „Virtualus namas“ suburs Vilniaus moksleivius ir padės jiems aplinkoje įžvelgti daugiau: dulkių siurblį suvokti kaip funkcijų rinkinį, o buityje nesivaržyti pritaikyti ir papildytos realybės (angl. Augmented reality) dėsnių. Keturių sesijų po tris dienas metu 9–10 kl. moksleiviai atras matematikos, fizikos ir informacinių technologijų sąsajų, kuriamuose projektuose naudodami virtualios realybės modeliavimo bei vizualinio programavimo įrankius. Moksleiviai projektuos ateities namus ne tik pasimatuodami virtualios realybės akinius, tačiau ir suprasdami, kaip ją kurti.
Jokios išankstinės žinios ar IT praktika šioje stovykloje nėra būtina, kadangi visko bus mokomasi nuo pradžių, o pažengę moksleiviai tikrai nenuobodžiaus – jie turės progos dar labiau gilinti savo įgūdžius ir sparčiu žingsniu žengti į priekį.
Susitikimų datos:
1) rugpjūčio 26–28 d. (pirmadienis-trečiadienis)
2) rugsėjo 13–15 d. (penktadienis* – sekmadienis)
3) rugsėjo 27–29 d. (penktadienis* – sekmadienis)
4) spalio 11–13 d. (penktadienis* – sekmadienis)
* Mokyklos praleisti nereikės, užsiėmimai prasidės pamokoms pasibaigus.
Vieta: S. Daukanto a. 2. Dalyvių amžius: 14–16 m. (9–10 kl.)