Vasario 1 dieną startavęs Teisingumo ministerijos inicijuotas internetinis projektas jaunimui, teisinių žinių konkursas „Temidė“, susilaukė milžiniško moksleivių dėmesio.
Šis projektas parengtas siekiant panaudoti internete esančią naudingą teisinę informaciją skatinant jaunimo neformalų teisinį švietimą. Projektą pristatęs teisingumo ministras Gintautas Bužinskas pažymėjo, kad neformalus švietimas tampa ne mažiau svarbus, o kai kuriais atvejais net svarbesnis už šiuo metu jau pasirinktinai mokyklose dėstomą teisės pagrindų discipliną.
Panevėžio rajono savivaldybės atstovė Skaidra Kriukinė pasidžiaugė, kad su savivaldybės pagalba devynerius metus vykęs teisinių žinių konkursas „Temidės“ ne tik neišsikvėpė, bet net įgavo naują formą - virtualią erdvę bendrauti jauniems žmonėms. Internetinį žaidimą organizuojančios VŠĮ „Jaunimo krantas“ valdybos pirmininkas Rimantas Varanauskas stebėjosi, kad tik dabar startuojantis žaidimas jau susilaukė milžiniško susidomėjimo. Prieš keletą savaičių išgirdę apie planuojamą projektą šiuo metu jau užsiregistravo beveik du šimtai moksleivių komandų iš visos Lietuvos. Tai beveik tūkstantis moksleivių.
Teisingumo ministerija tokį konkursą inicijavo vykdydama pernai birželį su Jungtinių Tautų vystymo programa (JTVP) pasirašytą projektą „Žmogaus teisių stiprinimas visuomenės teisiniu švietimu“. Projekto tikslas - didinti teisinės informacijos prieinamumą visuomenei ir šviečiant jaunimą teisės klausimais sukurti ilgalaikį pagrindą teisinio sąmoningumo ugdymui.
Bendrojo lavinimo mokyklų moksleivių respublikinės viktorinos-konkurso „Temidė“ vienas iš tikslų - skleisti teisines žinias tarp vaikų ir jaunimo, suteikiant vaikams žinių ir praktinių įgūdžių kuriant saugią aplinką. Taip pat vienas iš šio konkurso tikslų - sudaryti papildomas galimybes moksleiviams naudotis informacinėmis technologijomis teisinėms žinioms įgyti.
Internetinio žaidimo „2x2“ elementai konkurse „Temidė“ - viena iš priemonių tam pasiekti. Moksleiviams skirto žaidimo principas - rasti atsakymą į viktorinos klausimą, panaudojant interneto tinklalapiuose skelbiamą informaciją. Žaidimo metu skatinamas noras surasti naujų žinių, aktyvus bendravimas.
Dalyvaudami žaidime moksleiviai įgyja daugiau teisinių žinių. Tobulinami jų informacinių technologijų panaudojimo informacijai surasti įgūdžiai. Tuo pačiu vykdomas veiksmingas institucijų tinklalapių ir duomenų bazių viešinimas.