ES švietimo ministrų susitikime Lietuvos švietimo ir mokslo ministras Dainius Pavalkis vadovavo diskusijai apie atvirus švietimo išteklius ir skaitmeninį mokymąsi. Europos švietimo ministrai pirmą kartą diskutavo, ką ateityje gali reikšti nauji plačiai prieinami mokymosi šaltiniai ir kaip geriausiai jų atveriamas galimybes panaudoti nacionaliniu ir bendru europiniu lygiu.
„ES Tarybai šiuo metu pirmininkaujanti Lietuva didžiuojasi galėdama tikrai svarbų skaitmeninio mokymosi klausimą iškelti bendroms Europos šalių diskusijoms“, – sakė D. Pavalkis.
Kaip pabrėžė ministras, šiuo metu, kai pasaulinio lygio universitetai, tokie kaip Harvardas ar Masačusetso technologijų institutas virtualioje erdvėje atveria savo studijas kiekvienam norinčiam iš bet kurios pasaulio šalies, Europai reikia savęs paklausti, kur šiame procese ES švietimas yra dabar ir kur mes norime būti ateityje. Siekiant užtikrinti Europos aukštojo mokslo institucijų konkurencingumą šiose skaitmeninėse lenktynėse, taip pat buvo pabrėžtas poreikis skatinti koordinuotus veiksmus ir strategines partnerystes tarp Europos universitetų, tarp kitų veiksmų panaudojant naująją „Erasmus+“ programą.
Švietimo taryba taip pat patvirtino išvadas dėl efektyvios lyderystės švietime ir Europos aukštojo mokslo pasaulinio aspekto.
„Bendrų išvadų priėmimas reiškia, kad mes kaip Europa turime bendrą šių dviejų svarbių švietimo klausimų viziją ir kad dirbsime kartu siekdami tų pačių tikslų. Savo pirmininkavimo ES Tarybai metu Lietuva džiaugiasi prisidėdama prie aktyvaus šių klausimų svarstymo surengusi tarptautinio lygio diskusijas, skirtas veiksmingai lyderystei švietime ir Europos aukštojo mokslo tarptautiškumui“, – sako Lietuvos švietimo ir mokslo ministras.