Š.m. kovo 31 d. į Vytauto Didžiojo universitete (VDU) vyksiantį metodologinį seminarą rinksis keturių Lietuvos universitetų mokslininkai. Profesinio rengimo problemoms neabejingi mokslininkai domėsis, kaip, pasinaudojant VDU Profesinio rengimo studijų centro (PRSC) specialistų patirtimi, būtų galima Vilniaus pedagoginiame, Klaipėdos ir Šiaulių universitetuose (VPU, ŠU, KU) tenkinti profesijos mokytojų rengimo poreikius programoje „Profesinė pedagogika“.
Dar 2001 m. kartu su Šefild'o universitetu (Anglija) parengtą modulinę programą VDU dėstytoja, atsižvelgdami į atliktų studijų programos turinio tyrimų rezultatus ir Profesijos mokytojo profesijos standarte apibrėžtas kompetencijas, 2005 m. įvertino ir atnaujino. Remdamiesi naujai apibrėžtais modulių parametrais ir numatyta struktūra, keturių universitetų mokslininkų komandos per 5 mėnesius parengė 11 programos modulių. Programa ypatinga ne tik savo moduline konstrukcija, bet ir teorinių bei praktinių užsiėmimų glaudžia sąsaja. „Kylančios spiralės“ modelio principu moduliuose įgyjamos kompetencijos, reikalingos pedagoginėje veikoje.
Specialiųjų profesinių studijų programa orientuota į tuos Lietuvos mokytojus, kurie dirba Kauno, Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių regionų profesinio rengimo įstaigose, tačiau neturi formalaus pedagoginio išsilavinimo. Programą vykdysiančių pedagogų laukia nelengvas uždavinys - per pusantrų metų vienam moduliui skiriant tris dienas studijų universitete ir mėnesį darbo vietoje pasiekti pagrindinį programos tikslą - minimalių pedagoginių žinių, mokėjimų bei įgūdžių pagrindu suteikti programos dalyviams profesijos mokytojo kvalifikaciją. Įgytus gebėjimus studijuojantieji profesijos mokytojai turės pademonstruoti programoje numatytos pedagoginės praktikos ir baigiamojo darbo rengimo bei pristatymo metu.
Galimybė suteikti didžiausių Lietuvos regionų profesijos mokytojams reikalingą mokytojo kvalifikaciją susidarė, projektui Profesijos pedagogų rengimo tinklo išplėtimas į Lietuvos regionus gavus 1,3 Lt. paramą iš Europos Sąjungos Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos bendrojo finansavimo lėšų. Projektas orientuotas į Bendrojo programavimo dokumento II prioriteto Žmogiškųjų išteklių plėtra 4 priemonės Mokymosi visą gyvenimą sąlygų plėtra mokytojų rengimo sistemos tobulinimo (pedagoginės kompetencijos mokytojams, profesijos mokytojams ir dėstytojams suteikimo ir tobulinimo) veiklos sritį.