Studijų kokybės vertinimo centras surengė seminarą „Nuotolinių studijų (NS) kokybė Lietuvoje ir užsienyje: turima patirtis, kylančios problemos ir jų sprendimo būdai“. Seminare buvo pristatyta analizė, kurią atliko Viešosios politikos ir vadybos instituto ekspertai. Tai pirmas produktas, sukurtas finansuojant Europos Sąjungos struktūriniams fondams pagal 2.4 priemonę vykdomame projekte.
Seminare buvo kalbama apie projekto „Nuotolinių studijų kokybės vertinimo metodikos ir jos taikymo tvarkos sukūrimas“ atsiradimo priežastis, keliamus tikslus bei siekiamus rezultatus. Projekto tikslas – sukurti nuotolinių studijų (NS) kokybės vertinimo sistemą. Sukūrus studijų kokybės vertinimo metodiką ir pradėjus ją taikyti, būtų padarytas svarus indėlis į NS kokybės augimą, tai suteiktų didesnes galimybes studentams įgyti kokybišką aukštąjį išsilavinimą nuotoliniu būdu. Seminare buvo apžvelgta NS diegimo ir funkcionavimo patirtis pasirinktose užsienio valstybėse.
Seminare pristatyti anketinės apklausos rezultatai, atlikus NS būklės ir kokybės vertinimą Lietuvos aukštosiose mokyklose apie NS taikymą Lietuvos aukštosiose mokyklose. Iš viso apklausoje dalyvavo 49 aukštosios mokyklos. Buvo pateikti duomenys apie NS modulių skaičiaus pasiskirstymą pagal aukštosios mokyklos tipą (didžiausia dalis tenka valstybiniams universitetams - 74,14 proc.), pagal studijų sritis (socialiniai mokslai sudaro didžiausią dalį – 38,16 proc.). Apklausos duomenys rodo, kad daugiausiai NS modulių teikia valstybiniai universitetai - 406 moduliai. 2004-2005 metais NS programas teikė tik valstybiniai universitetai, jų buvo 10 (6 socialinių mokslų, 4 technologijos mokslų).
Buvo atkreiptas dėmesys į tai, kad užsienio šalyse ir Lietuvoje švietimo specialistai skiria nepakankamai dėmesio naujų nuotolinio mokymosi pedagoginių modelių kūrimui ir taikymui. Skirtingai nei užsienio šalyse, Lietuvoje nėra patvirtintų kompetencijų NS personalui. Technologijos turi būti diegiamos tik gerai įvertinus jų poveikį NS proceso tobulinimui.