Vienos iš pasaulyje pirmaujančių informacijos ir ryšio technologijų tiekėjų „Huawei Technologies“ sprendimų vartotojams grupė „Huawei Device“ Pasauliniame mobiliųjų technologijų kongrese (2013 Mobile World Congress (MWC)) pristatė pasaulinę „Huawei“ prekės ženklo kampaniją.
2012 metai bendrovei buvo palankūs, pasauliniai „Huawei“ pardavimai pasiekė 7,5 mlrd. JAV dolerių – 10 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Kompanija pardavė daugiau nei 127 mln. įrenginių. Norėdama sustiprinti 2012 metų sėkmę, „Huawei“ pristatė naują „Make it Possible“ (liet. „Paverskite tai įmanoma“) prekės ženklo iniciatyvą. Siekdama tapti pripažintu pasauliniu prekės ženklu, „Huawei“ šiemet šiai kampanijai skirs daugiausia dėmesio.
2012 metais „Huawei“ pardavė 52 mln. telefonų, o išmaniųjų telefonų pardavimai, lyginant su anstesniais metais, išaugo 60 proc. ir sudarė 32 mln. vienetų. Per 12 mėnesių kompanija pardavė 50 mln. plačiajuosčio ryšio įrenginių ir 25 mln. įrenginių namams. Per ketvirtąjį praėjusių metų ketvirtį „Huawei“ patyrė precedento neturinį augimą – buvo parduota 10,8 mln. išmaniųjų telefonų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2011 metais, pardavimai išaugo 89,5 proc. Remiantis tyrimų bendrovės „IDC“ duomenimis, ketvirtame 2012 metų ketvirtyje „Huawei“ tapo trečia didžiausia išmaniųjų telefonų gamintoja pasaulyje.
„Praėjusiais metais Pasauliniame mobiliųjų technologijų kongrese pristatėme „Ascend“ produktų gamą ir keletą jos flagmanų. Dabar ant tos pačios platformos stipriname prekės ženklo perspektyvas su nauja kampanija „Make it Possible“, – sakė „Huawei“ sprendimų vartotojams grupės generalinis direktorius Richardas Yu. „Tai suteikia mums stiprų impulsą sutelkti savo pastangas ir kitais metais tapti pirmaujančia išmaniųjų telefonų gamintoja. Džiaugiuosi, kad „Make it Possible“ ne tik apibrėžia, kas mes esame, bet taip pat parodo, kad vartotojai visame pasaulyje siekia ypatingos patirties.“
Įkūnydama „Huawei“ dvasią, „Make it Possible“ kampanija sujungia patirtį ir vaizduotę – tai, kas atrodė neįmanoma, tampa įmanoma. Pradėta „MWC 2013“, kampanija bus pristatyta pasirinktose rinkose visame pasaulyje ir tęsis visus metus. Kampanija apims mažmeninę prekybą ir veiklą internete. „Make it Possible“ yra išsamaus vartotojų tyrimo rezultatas. Įvairiose pasaulio rinkose atliktas tyrimas parodė, jog vartotojai nori prieinamų ir įperkamų, pažangių „Huawei Device“ produktų.
Pasauliniame mobiliųjų technologijų kongrese „Huawei“ pademonstravo „Make it Possible“ instaliaciją – kietą ir sunkų slankiojo metalo kubą (0,9 m x 0,9 m x 0,9 m). Tai yra didžiausia tokio pobūdžio instaliacija.
2012 metais daugiau nei 5000 „Huawei“ dedikuotų mažmeninės prekybos stendų buvo įrengti 45 šalyse ir teritorijose visame pasaulyje. Bendrovė taip pat neseniai baigė ambicingiausią pasaulinę produkto rinkodaros kampaniją, skirtą milijonams vartotojų 45 rinkose iš 15 regionų.