Švietimo ir mokslo ministro ir Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus įsakymu patvirtinta Bendrojo lavinimo mokyklų dokumentų saugojimo terminų rodyklė. Ji kokybiškai skiriasi nuo iki šiol galiojusios Bendrojo lavinimo mokyklų pavyzdinės bylų nomenklatūros.
Atsisakyta dalies bylų, sumažėjo vestinų dokumentų skaičius, visų rūšių dokumentai gali būti registruojami tik skaitmeninėje laikmenoje, pasikeitė dalies dokumentų saugojimo terminai. Pagrindinis Rodyklės tikslas - pasiekti, kad mokyklos veiklos dokumentai būtų veiksmingai valdomi, prieinami jos pačios ir kitų asmenų poreikiams tenkinti, apsaugoti nuo praradimo, neteisėto naudojimo ir naikinimo.
Rodyklė nustato Bendrojo lavinimo mokyklų veikloje susidarančių tvarkomųjų, organizacinių ir informacinių dokumentų saugojimo terminus, kurie taikomi nepriklausomai nuo šių dokumentų parengimo būdo ir laikmenos.
Kitas svarbus dokumentas, kurio dėka mažinamas popierizmo srautas -šių metų kovo mėnesį švietimo ir mokslo ministro Remigijus Motuzo įsakymas dėl Mokyklos veiklos, specialiosios internatinės mokyklos, savivaldybės ir apskrtities sąvadų panaikinimo. Švietimo ir mokslo ministerija siekia, kad mokyklos, savivaldybių ir apskričių administracijų švietimo padaliniai turėtų pateikti kuo mažiau skirtingų ataskaitų ar sąvadų, o valstybinės institucijos naudotųsi vieninga, suderinta ir bendra švietimo raidos stebėsenos duomenų rinkimo sistema. Tam Mokyklų tobulinimo programos dėka yra kuriama Švietimo valdymo informacinė sistema. Ja galima naudotis internete adresu www.svis.smm.lt .
Visiems vartotojams skirtose informacijos suvestinėse galima matyti apibendrintus visos šalies, o taip pat atskirų savivaldybių ir mokyklų svarbiausius statistinius duomenis. Tarp jų - duomenis apie klasių ir mokinių skaičių, klasių komplektus, specialiųjų poreikių mokinių mokymą, užsienio kalbų mokymą ir dorinį ugdymą, pailgintos dienos ir priešmokyklinio ugdymo grupes. Svetainėje pateikiama šalies ir savivaldybių ataskaitos nuo 2002 metų.
Interneto svetainėje taip pat pateikiamos svarbiausių nacionalinių švietimo sistemos (bendrųjų, paramos, personalo, turinio ir valdymo tobulinimo) stebėsenos rodiklių reikšmės, naujausi duomenys bei švietimo kaitos prognozė iki 2007 ir iki 2013 metų.