Vasaros metu sparčiai išaugęs Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) naujienų portalo ViDUje.lt lankomumas – dar vienas įrodymas, kad naujajai studentų kartai internetas tampa bene svarbiausiu informacijos šaltiniu.
„Šiuolaikiniam jaunimui internetas yra neatskiriama darbo ir gyvenimo dalis. Turėdami tai omenyje, kaip vieną pagrindinių universiteto viešosios komunikacijos tikslų įvardijame pasiekti tikslines auditorijas interneto erdvėje“, - teigė VDU sekretorė, VDU Viešosios komunikacijos katedros docentė habil. dr. Auksė Balčytienė.
Birželio-rugpjūčio mėnesiais, vykstant bendrajam priėmimui į Lietuvos aukštąsias mokyklas, VDU naujienų portalą „ViDUje.lt“ aplankė 35 tūkstančiai realiųjų lankytojų, atversta 263 tūkstančiai portalo puslapių.
Interneto komunikacijos svarbą patvirtina ir universitete atliekamos į VDU įstojusiųjų apklausos. Remiantis 2009 m. duomenimis, 93 proc. į universitetą įstojusiųjų informacijos apie studijas ieškojo internete, 41 proc. – specializuotuose leidiniuose apie studijas Lietuvos aukštosiose mokyklose. Net 84 proc. respondentų teigė, kad apie studijas geriausia informuoti VDU interneto svetainėje.
Šių metų pavasarį VDU puslapis įkurtas ir socialiniame tinkle „facebook“. Operatyviai skelbiamas universiteto naujienas šiame tinkle jau seka pusantro tūkstančio vartotojų.