Kiekvieno semestro pabaigoje KTU Studijų ir Informacinių sistemų tarnybos kartu su Studentų atstovybe organizuoja studentų apklausą apie studijuojamų modulių ir jų dėstymo kokybę. Šia apklausa siekiama, kad kiekvieną studijų modulį įvertintų visi jį pasirinkę studentai ir taip prisidėtų prie to modulio tobulinimo.
2008 m. rudens semestro apklausoje dalyvavo 5273 studentai, daugiausiai iš Ekonomikos ir vadybos, Socialinių mokslų bei Informatikos fakultetų. Dalyvavimas apklausoje savanoriškas, studentai galėjo atsisakyti vertinti studijų modulius, patvirtindami savo atsisakymą prisijungę prie elektroninio klausimyno ir nurodę atsisakymo priežastį. Rudens semestre atsisakė dalyvauti apklausoje 1188 studentai, kurie nurodė įvairias priežastis: dalis studentų iš principo nedalyvauja jokiose apklausose, kai kurie teigė, kad negali vertinti modulių, nes nelankė daugumos paskaitų, dažnas studentas pažymėjo, kad semestro gale labai trūksta laiko rengiantis atsiskaitymams, todėl atsisakė dalyvauti dėl šios priežasties.
Studentų teirautasi apie dėstytojų bendravimą su studentais, dėstymo kokybę, asmeninio tobulėjimo galimybes, studijų infrastruktūrą. Tyrimas parodė, kad studentai palankiai vertina studijų kokybę Kauno technologijos universitete. Geriausiai studentai vertina dėstytojų darbą – jų dalykiškumą, bendravimą su studentais, darbo krūvio paskirstymą, įvairių mokymo metodų naudojimą, efektyvų užsiėmimų laiko išnaudojimą ir pan. Kiek mažiau studentai patenkinti pačiais moduliais ir jų naudingumu. Studentai neabejotinai pritaria, kad išklausyti moduliai jiems suteikia žinių ir gebėjimų, kad modulių medžiaga yra naudinga ir pritaikoma praktikoje, tačiau ne visada studentams aiški modulių struktūra, teminis nuoseklumas.
Truputį daugiau kritikos studentai pateikė vertindami studijų aplinką, informacinį studijų aprūpinimą, informacinių komunikacinių technologijų taikymą studijų procese. Didžioji dauguma studentų teigiamai vertino universiteto bibliotekos išteklius nurodydami, kad ir lietuvių ir užsienio kalbomis literatūra jiems yra prieinama. Neretai ir modulio paskaitų medžiaga studentams yra prieinama internete. Studentai pažymėjo, kad ne visada dėstytojai juos supažindina su moduliui aktualiomis duomenų bazėmis, ne visi dėstytojai paskaitų metu taiko garso, vaizdo ir informacines technologijas, kartais jaučiamas reikalingos aparatūros, prietaisų, medžiagų trūkumas.
Išsamiau su 2008 m. rudens semestro studentų apklausos rezultatais galima susipažinti internete.