Nuo šiol telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ klientai galės mobiliajame telefone naudotis elektroninės savitarnos svetainės „Mano Bitė“ paslaugomis. Pasitikrinti einamosios sąskaitos sumą ar sutarties informaciją, gauti detalią sąskaitų statistiką ar sužinoti aktualius pasiūlymus bendrovės klientai galės adresu wap.manobite.lt arba mobiliojo interneto portale „Bitė plius“.
„Nuolat investuojame į klientų aptarnavimo naujoves ir ieškome patogių bei paprastų naudoti sprendimų. Atsižvelgę į klientų poreikius, elektroninės savitarnos paslaugas perkėlėme į jų mobiliuosius telefonus. Nuo šiol aktualią savo sąskaitų, sutarties ar kitą informaciją klientai galės sužinoti bet kur ir bet kada prireikus“, – sakė „Bitės“ Klientų aptarnavimo direktorė Virginija Žiūkienė.
Kaip ir internete, mobiliajame telefone bendrovės klientai pasieks daugelį elektroninės savitarnos „Mano Bitė“ paslaugų. Jie galės atsisiųsti skambučių išklotinę, peržiūrėti sąskaitas už mobilųjį ryšį. Be to, bendrovės klientai į savo telefonus gaus ir pagal asmeninius jų poreikius parengtus aktualius pasiūlymus. Iki metų pabaigos į „Mano Bitę“ mobiliajame telefone bus perkeltos ir kitos funkcijos – galimybė užsisakyti papildomas „Bitės“ paslaugas, papildyti išankstinio apmokėjimo paslaugos LABAS sąskaitą.
Norėdami naudotis visomis elektroninės savitarnos paslaugomis mobiliajame telefone, bendrovės klientai turėtų užsiregistruoti svetainėje „Mano Bitė“ internete, adresu www.manobite.lt. Vėliau prie mobiliosios savitarnos svetainės jie galės prisijungti iš savo telefono per mobiliojo interneto portalą „Bitė plius“ arba adresu wap.manobite.lt .
Šiuo metu populiariausios „Mano Bitės“ paslaugos – galimybė atsisiųsti skambučių išklotinę, taip pat peržiūrėti skambinimo, trumpųjų žinučių siuntimo statistiką, kuri gali būti pateikta klientui aktualiais statistiniais pjūviais.
Elektroninės savitarnos svetainę „Mano Bitė“ bendrovė pristatė 2002 metais.