Nuo šiol telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ klientai galės automatiškai susisiekti su užimtais pašnekovais, kai tik jie baigs pokalbį. Tam pakaks vieno telefono mygtuko paspaudimo. Ši patogi naujovė pristatyta „Bitės“ tinkle įdiegus „Automatinio perskambinimo“ galimybę, kuria gali naudotis visi „Bitės“ privatūs ir verslo klientai skambindami bendrovės tinkle Lietuvoje.
„Klientai vis daugiau skambina mobiliuoju telefonu, ilgėja pokalbių trukmė, todėl jiems siūlome galimybę „pagauti“ reikiamą pašnekovą kur kas patogiau. Automatinis perskambinimas bus pravartus visiems klientams, taupantiems savo laiką ir nenorintiems pamiršti svarbaus skambučio“, – sakė „Bitės“ grupės generalinio direktoriaus pavaduotojas rinkodarai Paulius Dambrauskas.
Apie galimybę pasinaudoti patogia funkcija bendrovės klientus informuos specialus nemokamas pranešimas. Jį klientai išgirs vietoj įprastinio signalo „užimta“, kai abonentas, kuriam skambinama, kalbės su kitu pašnekovu mobiliuoju telefonu. Bendrovės klientams pakaks paspausti telefono mygtuką „5“ ir jie bus automatiškai sujungti su ieškomu žmogumi, kai tik šis baigs pokalbį.
Už sėkmingą perskambinimą bus taikomas 0,30 Lt mokestis, kurį mokės perskambinimą užsakęs abonentas. Pokalbis bus apmokestinamas pagal skambinančiojo mokėjimo plano tarifus. „Bitės“ klientai galės užsisakyti perskambinimą ir keletui pašnekovų vienu metu. Automatiniu perskambinimu negalės pasinaudoti tik užsienyje esantys „Bitės“ klientai ir LABAS vartotojai.
Pasak P. Dambrausko, naujoji funkcija bus itin aktuali bendrovės verslo klientams. Verslo pokalbių srautai palyginti su praėjusiais metais išaugo daugiau nei 12 procentų, todėl prisiskambinti verslo partneriui ar kolegai tampa vis sudėtingiau.
Bendrovės duomenimis, verslo klientai daugiausiai skambina piko metu – tarp 9 ir 17 valandos. Tuomet įvyksta per 81 proc. visų skambučių.