Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ tapo populiariausiu mobiliojo ryšio tiekėju Lietuvoje – bendrovės rinkos dalis pagal mobiliojo ryšio kortelių skaičių pasiekė 37,6 proc. rinkos. Artimiausiems bendrovės konkurentams atiteko 35,2 proc. ir 24,6 proc. rinkos.
Šie duomenys gauti reprezentatyvios Lietuvos gyventojų apklausos metu – ją šių metų rugsėjo 4 d. – spalio 1 d. atliko rinkos analizės ir tyrimų grupė RAIT. Iš viso buvo apklausti 7068 šalies gyventojai, patenkantys į amžiaus grupę nuo 7 iki 74 metų. Skirtumas tarp „Tele2“ ir artimiausio konkurento viršijo statistinę galimą tyrimo paklaidą.
„Tele2“ pavyzdys tik dar kartą įrodė, kad konkurentus visada įmanoma pasivyti, nepaisant jų ilgalaikės patirties ar geresnių startinių sąlygų“, – pasiektus rezultatus komentuoja Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Be to, Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) pripažino, kad „Tele2“ ryšio kokybė jau šiandien yra tokia pati kaip ir kur kas seniau veikiančių operatorių. 2006 m. paskelbta viešųjų judriojo telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių įvertinimo ataskaita atskleidė, kad „Tele2“ lenkia konkurentus pagal bent vieną iš pagrindinių kokybės parametrų – balso pokalbių ir trumpųjų SMS žinučių siuntimo kokybę. Tuo pat metu bendrovės ryšį pasirinkę vartotojai moka mažiau – tyrimų duomenimis, jie gauna trečdaliu mažesnes sąskaitas už mobiliojo ryšio paslaugas.
Mindaugas Savickas, „Tele2“ marketingo direktorius, teigia, kad „Tele2“ populiarumą užtikrina bendrovės strategija, paremta trimis elementais: „Pirmiausia vartotojams garantuojame mažiausius paslaugos įkainius rinkoje ir esame neginčijami kainos lyderiai. Antra – siūlome paprastus naudoti produktus, tik tai, ko jiems iš tiesų reikia, ir galiausiai drąsiai metame iššūkius nusistovėjusiai situacijai rinkoje.“
Artimiausiu metu bendrovė numato dar didesnį dėmesį skirti verslo klientams pritraukti ir imtis neišnaudotų galimybių privačių vartotojų, mokančių pagal sąskaitas, segmente, taip pat toliau stiprinti lyderio pozicijas išankstinio mokėjimo kortelių segmente.