Naujausioje ketvirčio rinkos dalies ataskaitoje atskleidžiama, kad „Apple“ vis dar visiškai dominuoja JAV išmaniųjų telefonų rinkoje. Trečiąjį šių metų ketvirtį Kupertino kompanija užėmė 53 proc. rinkos, o „Samsung“ liko antroje vietoje su 23 proc.
Trečioje vietoje buvo „Lenovo“, kuriai priklauso „Motorola“, nepamirškime – manome, kad didžioji dalis, jei ne visa 14 proc., iš tikrųjų priklausė „Motorola“. Kitas prekės ženklas, galbūt netikėtai, yra HMD, tačiau jis užėmė tik 1 proc. rinkos dalies. Kiti prekiniai ženklai sudaro tik 9 proc.
Neįsivaizduojame labiau poliarizuotos rinkos nei ši, kurioje vienam žaidėjui priklauso daugiau nei pusė pyrago, o tik du kiti prekės ženklai iš tikrųjų yra svarbūs.
Kaip matote iš paveikslėlio, „Apple“ rinkos dalis, pasiekusi aukščiausią tašką praėjusių metų ketvirtąjį ketvirtį, pastaruosius tris ketvirčius išliko stabili, o 2023 metų antrąjį ir trečiąjį ketvirčius ji taip pat buvo maždaug tokia pati kaip dabar.
Turime pasakyti, kad tai stebėtinai nuoseklūs rezultatai. Kita vertus, „Samsung“ sumažėjo nuo 2024 metų I ketvirtį pasiekto aukščiausio lygio – 31 proc., o „Lenovo“ / „Motorola“ 2024 metų III ketvirtį turėjo geriausią ketvirtį per pastaruosius šešis.
Visa rinka trečiąjį ketvirtį, palyginti su 2023 metų trečiuoju ketvirčiu, sumažėjo 6 proc. Taigi faktinės „Apple“ siuntos, palyginti su praėjusiais metais, sumažėjo 5 proc. „Samsung” siuntos per metus sumažėjo 13 proc., o „Motorola“ per metus išaugo 21 proc., visų pirma dėl geresnių išankstinio apmokėjimo modelio „Moto G Play 2024“ rezultatų.