Fotografavimas išmaniaisiais telefonais nuėjo ilgą kelią, tačiau užfiksuoti tikruosius žmonių odos atspalvius tebėra iššūkis. Siekdama išspręsti šią problemą, „Google“ dar 2021 metais pristatė funkciją „Real Tone“, skirtą tiksliai užfiksuoti tamsesniems odos atspalviams.
Dabar prie šių pastangų prisijungė dar vienas išmaniųjų telefonų gamintojas – „Tecno“, vykdantis kampaniją #ToneProud, kuria siekiama didinti informuotumą apie odos atspalvių įvairovę ir skatinti tikslų atvaizdavimą išmaniųjų telefonų fotografijoje.
Ši iniacityva skatina naudotojus priimti ir didžiuotis savo natūraliais odos atspalviais.
Pagrindinė „Tecno“ naujovė – „Universal Tone“ technologija, sukurta remiantis unikalia 268 odos atspalvių duomenų baze. Teigiama, kad ši duomenų bazė, sukurta bendradarbiaujant su spalvų mokslo ekspertais, moksliškai tiksliai klasifikuoja odos tonus.
„Tecno“ netgi kviečia viso pasaulio vartotojus prisijungti prie jų judėjimo. Savo odos atspalvio kodą galite rasti svetainėje 268toneproud.com, kur „Tecno“ duomenų bazė greitai nustato jūsų unikalų atspalvį vos vienu spustelėjimu – aš tai išbandžiau, tai greita ir paprasta.
Savo dalyvavimą kampanijoje galite pažymėti dalydamiesi portretais su savo odos atspalvio kodu „Instagram“, naudodami grotažymes #ToneProud, #UniversalTone ir #TECNO.
Kampanijoje #ToneProud bendrovė bendradarbiavo su įvairiomis pasaulio garsenybėmis. Indonezijos dainininkė Anggun, Saudo Arabijos režisierė Fatima Al – Banawi, Nigerijos dainininkas Johnny Drille ir lenkų aktorė Ewa Kepys dalijosi savo patirtimi, susijusia su nemaloniu nuotraukų iškraipymu, ir tikėjimu technologijomis, kurios tiksliai užfiksuoja visus odos atspalvius.
„Tecno“ teigia, kad jos „Universal Tone“ technologija yra reikšmingas žingsnis į labiau įsitraukiusę visuomenę.
„Tai, ką „Tecno“ daro su savo „Universal Tone“ funkcija, yra labai svarbu, nes ši technologija padės pagrindą įtraukios visuomenės kūrimui“, – kampanijos vaizdo įraše sakė Fatima Al – Banawi.
Spręsdama šališkumo problemą ir skatindama tiksliai atvaizduoti odos atspalvį, „Tecno“ kampanija siekia suteikti naudotojams galimybę nuotraukose užfiksuoti visą žmogiškumo spektrą.