„ChatGPT“ baigiant įsitvirtinti generatyvinio dirbtinio (DI) intelekto sinonimu, „Google“ į pažangiųjų asistentų lenktynes netikėtai grįžo su naujomis jėgomis. Tačiau JAV bendrovė nepamiršti ir patobulinimų, kurie nesusiję su DI sprendimais.
Praėjo metai nuo tada, kai „Google“ savo elektroninio pašto paslaugoje „Gmail“ įdiegė mėlynos spalvos patikros žymes. Dabar bendrovė šią saugos funkciją dar labiau patobulino ir įtraukė ją į „Android“ ir „iOS“ skirtas savo programėles.
Nežinantiems, mėlyna žymė padeda vartotojams patikrinti, ar gautas el. laiškas yra iš patikimo šaltinio, o ne iš sukčiaus, bandančio pasipelnyti iš nieko neįtariančių žmonių internete. Žymeklis rodomas el. laiške dešinėje siuntėjo vardo pusėje.
Tai „Gmail“ funkcijos, vadinamos Brand Indicators for Message Identification (BIMI) dalis. BIMI taip pat leidžia siuntėjams, turintiems registruotą prekės ženklą, patikrinti savo logotipą per trečiąją šalį prieš rodant jį kaip „Gmail“ avatarą.
„Šiuo metu „Gmail“ žiniatinklyje rodomas patikrintas žymeklis siuntėjams, priėmusiems BIMI su registruotu prekės ženklu (VMC). Per kelias ateinančias savaites naudotojai taip pat matys šias patikrintų žymeklių piktogramas naudodamiesi „Gmail“ programa „Android“ ir „iOS“, deja „Apple Mail“ ar kitos pašto programos nepalaikomos. Atkreipkite dėmesį, kad šis atnaujinimas taikomas tik VMC“, – tinklaraštyje skelbtame pranešime teigė „Google“.
Kai kurie siuntėjai gali neturėti registruoto prekių ženklo, tačiau jei norėtų įrodyti gavėjui savo teisėtumą yra išeitis. Tokiais atvejais „Gmail“ dabar palaiko naujo tipo BIMI sertifikatą, vadinamą Common Mark Certificate. Šis sertifikatas leidžia platesniam siuntėjų ratui naudotis BIMI, kurie gali neturėti registruoto prekių ženklo, reikalingo VMC.