„Google“ neseniai pristatė naujuosius „Pixel 9“ serijos išmaniuosius telefonus sudaro sąlygas bendrovei potencialiai padidinti savo rinkos dalį. Išleisdama naujausius savo įrenginius anksčiau nei „Apple“, „Google“ siekia pasinaudoti artėjančiu šventiniu apsipirkimo sezonu ir užimti didesnę pasaulinės išmaniųjų telefonų rinkos dalį.
Šią savaitę „Google“ pristatė keturis naujus „Pixel 9“ išmaniuosius telefonus – „Pixel 9“, „Pixel 9 Pro“, „Pixel 9 Pro XL“ ir „Pixel 9 Pro Fold“. Nesulankstomuose „Pro“ modeliuose įdiegta patobulinta „Video Boost“ versija, kuri buvo pristatyta praėjusiais metais „Pixel 8“ serijoje.
Įdomu tai, jog „Pixel 9 Pro Fold“, kuris yra brangiausias šioje linijoje, negaus šios funkcijos ir jos suteikiamų privalumų. Nors sulankstomas „Pixel 9 Pro“ turi HDR Plus vaizdo įrašų palaikymą, „Night Sight“ ir patobulinta „Video Boost“ vaizdo įrašų apdorojimo spartą, jis negauna 8K vaizdo padidinimo ir „Super Res Zoom“.
Kiti „Pixel 9 Pro“ serijos išmanieji telefonai siūlo „Video Boost“, turintį dirbtinio intelekto valdomą 8K didinimo funkciją 4K vaizdo įrašams ir „Super Res Zoom Video“, leidžiančią įrašyti vaizdo įrašus be nuostolių 20 kartų. Kodėl tokios galimybės yra neprieinamos „Pixel 9 Pro Fold“ modelyje – nėra žinoma.
Kita vertus, taip pat verta paminėti, kad sulankstomojo „Pixel“ kameros aparatinė įranga skiriasi nuo nesulankstomųjų „Pro“, todėl jei norite „Pixel“ su geriausiomis kameros funkcijomis, kurias gali pasiūlyti „Google“, tuomet jums vertėtų apsvarstyti galimybę įsigyti „Pixel 9 Pro“ arba „Pixel 9 Pro XL“.