Integruotų telekomunikacijų, IT ir TV paslaugų teikėja TEO LT, AB (toliau – TEO) nuo rugsėjo sąskaitas bendrovės interneto paslaugų klientams pradeda teikti elektroniniu būdu. Vietoj popierinių sąskaitų jiems bus siunčiami elektroniniai laiškai. Informaciją, susijusią su paslaugomis ir jų apmokėjimu klientai galės rasti internetinėje savitarnos svetainėje „ManoTEO“.
Apie naujos modernios savitarnos sistemos sukūrimą ir sprendimą atsisakyti popierinių sąskaitų siuntimo interneto paslaugų klientams bendrovė informavo klientus dar birželio pradžioje.
„Perėjimas prie elektroninio sąskaitų pateikimo bei savitarnos internete atitinka šiuolaikiško vartotojo lūkesčius – patogiai internetu gauti tikslią informaciją, greitai ir nesudėtingai užsisakyti bei valdyti paslaugas ar sumokėti už jas“, – teigė TEO Pardavimų tarnybos vadovas Darius Gudačiauskas.
Visą parą veikianti sistema „ManoTEO“ (pasiekiama adresu www.manoteo.lt) leidžia internetu užsisakyti naujas paslaugas, valdyti esamas, apmokėti už Bendrovės teikiamas paslaugas, peržiūrėti skambučių telefonu išklotines ir kitų paslaugų vartojimo statistiką, pasinaudoti lojalumo programos „Bičiuliai“ taškais ir prizais, gauti specialius pasiūlymus.
Atsisakydama popierinių sąskaitų siuntimo interneto ryšiu besinaudojantiems klientams bendrovė per metus sutaupys maždaug 60 tonų popieriaus.
Telefonijos ar skaitmeninės televizijos GALA paslaugomis besinaudojantiems klientams popierinės sąskaitos ir toliau bus siunčiamos.