„iPhone“ naudotojai skundžiasi neveikiančiu telefono žadintuvo garsu. „Apple“ tikina žinanti apie problemą ir bandanti ją išspręsti, skelbia „Sky News“.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
„Jau turbūt trečia ar ketvirta diena, kai mano žadintuvas neskamba“, – skundžiasi viena „TikTok“ naudotoja. Kita teigė nustačiusi gal „kokius 5 žadintuvus“, bet nei vienas iš jų nesuveikė.
Kol kas nežinoma, kiek tiksliai vartotojų susidūrė su minėta problema. Taip pat nepatvirtinta, ar ji susijusi tik su tam tikrais „iPhone“ modeliais, ar konkrečia „iOS“ programinės įrangos versija.
Kompanija „Apple“ teigia žinanti apie problemą, dėl kurios kai kurių telefonų žadintuvai neskleidžia garso, ir stengiasi ją išspręsti.
Kai kurie žmonės dėl iškilusios problemos kaltina telefono funkciją „Attention aware“, kuri sumažina perspėjimų garsą, jei telefono naudotojas žiūri į prietaisą. Dalis su problema susidūrusiųjų teigia, kad išjungus šią funkciją pavyko sugrąžinti žadintuvo garsą.