Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ laikotarpyje nuo numerio perkėlimo paslaugos įsigaliojimo, 2006 m. vasario 1 d., užsitikrino didžiausią esamų vartotojų lojalumą ir pritraukė daugiausiai naujų. Pasinaudodami numerio perkėlimo paslauga, iki šių metų liepos 25 d. į „Tele2“ tinklą perėjo 36 014 vartotojų – tai yra beveik 4 kartus daugiau nei išėjo. UAB „Mano numeris“ duomenimis, „Tele2“ ryšį pasirinko 28 850 buvusių įmonės „Omnitel“ vartotojų ir 6 651 „Bitė Lietuva“ klientas.
„Gausus naujų „Tele2“ vartotojų, perėjusių iš kitų tinklų, skaičius su kaupu pateisino mūsų lūkesčius ir patvirtino pasirinktos strategijos teisingumą. Vartotojai vertina mūsų teikiamas aukštos kokybės mobiliojo ryšio paslaugas žemiausiomis kainomis“, - vartotojų pasirinkimą komentuoja Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Bendrovė „Tele2“ šiemet ne tik sulaukė daugiausiai naujų vartotojų iš kitų operatorių tinklų, bet ir sugebėjo išlaikyti esamus - pasinaudoję numerio perkėlimo paslauga, iš „Tele2“ išėjo mažiau vartotojų - apie 9, 5 tūkst. Kiti didieji šalies mobiliojo ryšio tiekėjai neteko žymiai daugiau vartotojų.
Šie duomenys rodo, kad „Tele2“ vartotojai labiausiai patenkinti savo mobiliojo ryšio tiekėju. Tai šių metų vasarį įrodė ir tyrimų bendrovės „RAIT“ atlikta apklausa: savo operatorių kitiems rekomenduotų didesnė „Tele2“ vartotojų dalis.