Užsisakyti mobiliojo ryšio paslaugas, sumokėti už jas ar pasinaudoti numerio perkėlimu internetu nuo šiol galės ir šalies verslo įmonės. Tokią galimybę suteikia pirmasis verslo poreikiams pritaikytas mobilusis ryšys, parduodamas ir aptarnaujamas tik internetu - „Bitė online verslui“.
„Sparčiai populiarėjant „Bitė online“ mobiliajam ryšiui, nedelsdami jį pasiūlėme ir šalies verslininkams. Neabejojame, kad galimybę internetu sudaryti sutartis, apmokėti paslaugas bei atlikti išlaidų apskaitą pirmiausia įvertins visos smulkios bei vidutinės įmonės, ypač turinčios sezoninių ar laikinai dirbančių darbuotojų“, - sakė „Bitės GSM“ verslo klientų marketingo vadovas Raimondas Mikalajūnas. Jo teigimu, vienos iš svarbiausių „Bitė online“ savybių verslui - paprasta išlaidų kontrolė bei greitas ir patogus paslaugų valdymas.
Be įprastų mobiliojo ryšio paslaugų „Bitė online verslui“ klientams siūlomas specialus 4 centų už minutę tarifas pokalbiams tarp įmonės darbuotojų bei patraukliausi rinkoje mobilūs skambučiai į užsienio šalis. Be to, „Bitė online verslui“ klientai mobiliuoju ryšiu galės naudotis ir užsienio šalyse, nemokamai gauti abonentų pokalbių ataskaitas, tiesiai iš interneto atsispausdinti sąskaitas.
„Bitės online verslui“ klientams skambučiai visą parą į visus Lietuvos mobiliojo ryšio tinklus kainuos 32 centus už minutę, trumpųjų SMS žinučių siuntimas – 10 centų, skambučiai į visas Europos šalis, Rusiją ir NVS valstybes bei Šiaurės ir Centrinę Ameriką – 99 ct. Vienas iš svarbiausių „Bitės online verslui“ privalumų – jokio abonentinio mokesčio.
Norint tapti „Bitės online verslui“ klientu, pakaks užpildyti formą interneto svetainėje www.biteonline.lt. SIM korteles naujiesiems „Bitės“ klientams nurodytu adresu per dvi darbo dienas pristatys bendrovė „Lietuvos paštas“.
Norint į „Bitę“ persikelti numerį kitų operatorių klientams pakaks internete įrašyti papildomus duomenis. Apmokėti pokalbius ir paslaugas bus galima naudojantis „Hansabanko“ ir Vilniaus banko e-bankininkystės paslaugomis. Visa pagalba ir aptarnavimas „Bitės online verslui“ klientams taip pat bus teikiami internetu.
Analogų Lietuvoje neturintį produktą - „Bitė online“ mobiliojo ryšio paslaugas internetu privatiems klientams „Bitė“ pradėjo teikti 2004 metų spalio mėnesį. „Bitė online“ mobiliuoju ryšiu jau naudojasi per 16 tūkstančių bendrovės klientų. 2005 m. pradžios duomenimis, „Bitės“ paslaugomis naudojosi daugiau kaip 927 tūkst. klientų. 2004 metais „Bitė GSM“ užėmė 36,2 proc. Lietuvos verslo klientų rinkos.