Už socialinio tinklo „Twitter“ vairo stojęs Elonas Muskas, dar gegužę, pranešė, kad vartotojai, nenorintys įsigyti mėnesinės turinio prenumeratos, galės skaityti ilgus tekstus ar žiūrėti vaizdo įrašus, sumokėdami už juos atskirai. Tačiau tai dar ne viskas.
Dar birželio mėnesį nepatvirtintame pranešime buvo teigiama, kad „Twitter“ planuoja apriboti tiesioginių pranešimų, kuriuos žmonės galėtų siųsti, skaičių, jei jie turėtų nepatvirtintą paskyrą. Vėlai penktadienį „Twitter“ patvirtino, kad tikrai apribos nepatvirtintų vartotojų per dieną galimų siųsti DM skaičių.
„Twitter“ palaikymo paskyroje paskelbtame įraše socialinis tinklas teigė, kad šį pakeitimą daro „stengiantis sumažinti šlamšto turinį tiesioginiuose pranešimuose“. Jie tiksliai neatskleidė, kada ši nauja „funkcija“ bus pradėta diegti, nei kokie bus faktiniai dienos DM limitai.
Pranešime buvo pridėta, kad norėdami išsiųsti daugiau DM per dieną, vartotojai gali užsisakyti „Twitter Blue“ planą, kuris kainuoja 8 $ per mėnesį. Be patvirtintos „Mėlynos“ varnelės jūsų paskyroje, „Twitter Blue“ prenumerata prideda kitų funkcijų, pvz., galimybę rašyti iki 10 000 simbolių įrašus, taip pat galimybę redaguoti įrašus po jų išsiuntimo ir sumažinti reklamų skaičių.
Pasak jos savininko Elono Musko, „Twitter“ pajamos iš reklamų gerokai sumažėjo. Anksčiau šią savaitę paskelbtame „Twitter“ įraše jis pripažino: „Mes vis dar turime neigiamą pinigų srautą dėl ~50 % sumažėjusių pajamų iš reklamos ir didelių skolų.“
Be DM šlamšto, tai gali būti nutylėta priežastis, dėl kurios „Twitter“ staiga apribojo tiesioginių pranešimų skaičių nepatvirtintose paskyrose. Tikėtina, kad bendrovė labai norės gauti teigiamų pinigų srautų, o tam tikrų funkcijų apribojimas nepatvirtintoms paskyroms yra geras būdas priversti bent kai kurias iš jų apsvarstyti galimybę įsigyti „Twitter Blue“ prenumeratą.