Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) išbraukė elektroninių ryšių paslaugų teikėją UAB „Arenamobile Lietuva“ iš elektroninių ryšių teikėjų sąrašo. To priežastis – įmonei iškelta bankroto byla. RRT ekspertai ragina visus šios įmonės klientus nedelsti ir kuo greičiau su savo numeriais kreiptis į kitus teikėjus, kurių paslaugomis nori naudotis.
„Paskelbus šiai įmonei bankrotą, į mus jau kreipėsi abonentai su klausimais, kaip išlaikyti turimus ryšio numerius ir kokios galimybės juos persikelti į kito operatoriaus tinklą. Taigi, mes kreipėmės į bankroto administratorių prašydami informuoti apie tolesnį su paslaugų gavėjais sudarytų viešųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo sutarčių vykdymą arba nutraukimą. Jei su paslaugų gavėjais sudarytas sutartis planuojama nutraukti, bankroto administratoriaus paprašėme užtikrinti, kad pastariesiems būtų sudarytos tinkamos sąlygos nepertraukiamai naudotis elektroninių ryšių paslaugomis, sklandžiai persikeliant abonentinį numerį į kito elektroninių ryšių paslaugų teikėjo tinklą, kaip tai numatyta įstatymuose“, – aiškina Lina Rainienė, RRT teisės ir vartotojų teisių apsaugos grupės vadovė.
Pasak L. Rainienės, bankroto administratorius informavo, kad savo ruožtu kreipėsi į ryšio operatorius, pranešdamas apie teikėjai iškeltą bankroto bylą, galimybes pateikti kreditorinius reikalavimus ir informuodamas apie sutikimą perkelti teikėjos abonentinius numerius.
„Bankroto administratorius mus patikino, kad teikėjos abonentams nebus sudaroma jokių kliūčių perkelti jų pageidaujamus ryšio numerius į kitų operatorių ryšio tinklus. Mes patys taip pat informavome ryšio operatorius apie esamą situaciją ir jų pareigą imtis visų būtinų priemonių, užtikrinančių teikėjos abonentų teisių perkelti ryšio numerius įgyvendinimą“, – teigia RRT atstovė.
Ekspertė pabrėžia, kad susidūrus su tokia situacija, kai bankrutuoja paslaugas teikiantis viešųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjas, vartotojai, siekdami ir toliau naudotis ryšio paslaugomis, turi teisę persikelti savo abonentinį numerį pas kitą ryšio paslaugų teikėją.
„Tokiu atveju tiesiog reikėtų kuo greičiau kreiptis į ryšio operatorių, kurio paslaugomis vartotojas pageidauja naudotis, ir pateikti prašymą dėl ryšio numerio perkėlimo“, – sako L. Rainienė, RRT teisės ir vartotojų teisių apsaugos grupės vadovė.