Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ klientai nuo šiol galės nukreipti skambučius į pasirinktą numerį net neturėdami rankose telefono aparato – jį praradę, užmiršę namuose ar tiesiog išsikrovus baterijai. Tam jiems pakaks paskambinti į bendrovės Klientų aptarnavimo skyrių ir nurodyti kitą telefono numerį, į kurį galima nukreipti skambučius. Šią galimybę suteiks nauja „Bitės“ paslauga „Skambučių nukreipimas“, kuria bendrovės klientai Lietuvoje galės naudotis pirmieji.
„Ko gero kiekvienam yra pažįstama situacija, kai išsikrovus telefono baterijai ar praradus telefoną, nepavyko atsakyti į svarbius skambučius. Nuo šiol juos bus galima nukreipti į draugo ar kolegos telefoną. Džiaugiamės, kad mūsų klientai pirmieji Lietuvoje galės išbandyti šią patogią paslaugą“, – sakė „Bitės“ verslo klientų marketingo vadovas Vytautas Kaikaris.
Norint nukreipti skambučius, tereikės paskambinti į „Bitės“ Klientų aptarnavimo skyrių (tel. 1501 arba tel. +37069923230, skambinant iš kito operatoriaus tinklo) ir nurodyti kitą telefono numerį, į kurį turi būti nukreipiami skambučiai. Skambučius bus galima nukreipti į vieną bet kurio Lietuvos mobiliojo ar fiksuoto ryšio operatoriaus numerį.
Naująja paslauga „Skambučių nukreipimas“ galės naudotis visi „Bitės“ privatūs ir verslo klientai. Paslaugai nebus taikomas abonentinis mokestis. Iki šių metų spalio 31 dienos paslauga bus įjungiama nemokamai, o vėliau jos įjungimas kainuos 2 litus. Skambučius nukreipiantys klientai už priimamus skambučius mokės pagal savo mokėjimo plano tarifus, o skambinančiajam žmogui galios įprasti mokėjimo plano tarifai.
Atsisakyti skambučių nukreipimo galima paskambinus tais pačiais Klientų aptarnavimo skyriaus numeriais arba patiems išjungus nukreipimo paslaugą telefono meniu.
Norėdami įsitikinti, kad paslaugą užsisako tikrai telefono numerio savininkas, bendrovės konsultantai taikys įprastines klientų atpažinimo procedūras.
Be „Skambučių nukreipimo“ šiuo metu bendrovės klientai gali naudotis paslauga „Skambučių registras“, kuri informuoja apie praleistus skambučius, kai klientų telefonas yra išjungtas ar jie yra už ryšio zonos ribų.