„Per 7 metus sulaukėme daugiau kaip 70 mln. skambučių numeriu 118 – kalbėdama apie įmonės „Lintel“ pasiekimus per 15 metų pabrėžė jos vadovė Daiva Urbanavičienė. – Skaičiuojant vidutiniškai, „Informacinė tarnyba 118“ skambučio sulaukdavo kas tris sekundes.“
Būtent šiandien sukanka lygiai 15 metų, kai bendrovė „Lintel“ pradėjo savo veiklą. Šiuo metu įmonė, kurioje dirba 700 darbuotojų, pirmauja šalies informacijos paslaugų bei kontaktų centrų rinkoje ir toliau sparčiai auga. Dabar bendrovės konsultantai vidutiniškai per dieną Lietuvoje priima apie 50 000 skambučių, per metus – apie 16 milijonų skambučių.
„Mūsų šūkis – 3 N – Nieko Nėra Neįmanomo. Kokia bebūtų iškilus kliūtis ar problema, mes ieškome kitų priemonių, kitų sprendimų, stengiamės visiškai išnaudoti savo gebėjimus ir žinias,“ - bendrovės sėkmės formulę atskleidžia Daiva Urbanavičienė. - Šia nuostata vadovaujamės ir teikdami informaciją numeriu 118 – lengvai randame atsakymus į pačius sudėtingiausius klausimus.“
Savo veiklą bendrovė „Lintel“ pradėjo 1992 m., kai įkūrė pirmąją Lietuvoje tarptautinę - tarpmiestinę telefonų stotį ir tarptautinę operatorių tarnybą 8 195. Tuo metu tai buvo pirmoji šalyje privati telekomunikacijų įmonė; tarptautinių skambučių kelias nusidriekė tiesiai į visas šalis, o ne per Maskvą, kaip būta iki tol. 2000 m. bendrovė Radviliškyje įsikūrusiame kontaktų centre pradėjo teikti paslaugą "Informacija telefonu 118". 2001 m. duris atvėrė „Lintel“ Kauno kontaktų centras, taip pat pasiūlytos klientų aptarnavimo paslaugos verslo įmonėms. 2003 metais kontaktų centrai įsikūrė ir Panevėžyje bei Klaipėdoje – tad šiuo metu įmonė valdo keturis kontaktų centrus.