Neretai įmonės sujungia pasiūlymus, kad padėtų privilioti pirkimus. Nuo prenumeratos iki priedų, šios privilegijos paprastai pasiekiamos iškart.
„OnePlus“ turi problemų tęsiant savo pažadus: pirkėjai susiduria su didžiuliais iššūkiais, gaunant tai ką žadėjo gamintojas
Tačiau vienas klientas sulaukė staigmenos iš „OnePlus“, kai susidūrė su sunkumais aktyvuojant „YouTube Premium“ bandomąją versiją.
„Reddit“ vartotojas patyrė šoką bandydamas aktyvuoti gautą privilegiją, kuri buvo pridedama įsigyjant „OnePlus 11“. Pranešama, kad „OnePlus“ turėjo pasiūlymą, pagal kurį telefono pirkėjai gauna nemokamus „OnePlus Buds“ ir šešių mėnesių „YouTube Premium“ prenumeratą.
Pasak vartotojo, reklamoje buvo sakoma: „Kai gausite savo naująjį „OnePlus 11 5G“, atidarykite „Google One“ programą, kad pasinaudotumėte savo bonusu!“
Nepavykus suaktyvinti prenumeratos, „Reddit“ vartotojas susisiekė su „OnePlus“ klientų aptarnavimo tarnyba. „OnePlus“ atstovas vėliau atsakė į užklausą ir teigė, kad bendrovė susidūrė su „sistemos problema“.
Nors ir garantuojama, kad „OnePlus“ tyrimų ir plėtros skyrius ir „YouTube“ sprendžia šią problemą, įmonės atstovas taip pat nurodė, kad gali užtrukti nuo šešių iki septynių mėnesių, kol problema bus visiškai išspręsta.
Neturėti galimybės gauti pažadėtą bonusą šešis ar septynis mėnesius yra nepatogu, tačiau tai ne didžiausia problema.
Šią privilegiją reikia panaudoti iki 2023 m. pabaigos, o mes jau įžengiame į šeštą metų mėnesį, todėl yra reali tikimybė, kad ši problema nebus išspręsta iki metų pabaigos. Tokiu atveju pirkėjas liktų su bonusu, kurio negalima panaudoti.