Praėjusios savaitės pabaigoje internete pasirodė informacija, kad „OnePlus“ paskelbė apie rekordinį palaikymą pagal schemą 4/5 (4 metų „Android“ atnaujinimų ir 5 bendros priežiūros) išmaniajam telefonui „OnePlus 11R“ (Kinijoje vadinamas „Ace 2“).
Vėliau įmonės atstovas pasisakė leidinyje „Gizmochina“, kuris pranešė, kad jos komandos viduje įvyko nesusipratimas ir kolegos socialiniuose tinkluose pateikė neteisingą informaciją apie palaikymo trukmę.
Teisingas atsakymas atrodo taip: 3 metus bus diegiamos naujos „Android“ versijos ir 4 metų saugos pataisos. Tai reiškia, kad „OnePlus 11R“ su „Snapdragon 8+ Gen 1“ apsiribos „Android 16“, o pradžioje jis pasiūlė „Android 13“.
Taigi „OnePlus 11“ išliks vienintelis prekės ženklo išmanusis telefonas, turintis Premium palaikymą. Ar jis bus išplėstas atveju „OnePlus 11T“, kurio vis dar tikimasi 2023 m. pabaigoje, atsižvelgiant į atsisakymą prižiūrėti 11R, išlieka paslaptimi.
Priminsite, kad „OnePlus 11R“ galima įsigyti tik Indijoje, „Ace 2“ yra tik Kinijoje, o „OnePlus 11“ atstovauja prekės ženklą visame pasaulyje. Galbūt tai paaiškina tokius palaikymo skirtumus.