„Samsung“ bendruomenės forumuose, „Twitter“ ir „Reddit“ gausu istorijų apie naudotojų problemas, susijusias su „Galaxy Z Fold 3“ ekranu, pradedant įtrūkimais, atsirandančiais be jokios aiškios priežasties, ir baigiant storomis juodomis linijomis, atsirandančiomis sulenkime ir pamažu vis labiau ryškėjančiomis. Beveik visi naudotojai teigia, kad šios problemos kilo ne dėl atsitiktinių kritimų, smūgių ar agresyvaus naudojimo.
„Galaxy Z Fold 3“ buvo išleistas 2021 m. rugpjūtį, „Samsung“ teigė, kad ekraną galima sulenkti 200 000 kartų, o tai reiškia 100 sulenkimų per dieną penkerius metus. Tačiau daugelis savininkų tvirtina, kad tai toli gražu neatitinka tikrovės. Vienas „Reddit“ naudotojas teigia telefoną atidaręs tik 2-3 kartus per savaitę, bet jo telefonas įtrūko išilgai centrinio sulenkimo po 15 mėnesių atsargaus naudojimo. Kitas tą pačią problemą patyręs asmuo teigė, kad „Samsung“ už negarantinį remontą paprašė 800 JAV dolerių.
Net ir garantiniu laikotarpiu sugedę telefonai gali kainuoti naudotojams, jei „Samsung“ nuspręs, kad tai įvyko ne dėl programinės ar techninės įrangos defektų. Vienas asmuo pasakojo, kad jo „Fold3“ telefono užlenkime vos po trijų mėnesių atsirado įtrūkimas, tačiau „Samsung“ už remontą prašo 700 dolerių, nes bendrovė teigia radusi smūgio vietą ir negyvus pikselius, atsiradusius dėl kritimo, kurio, kaip tvirtina savininkas, niekada nebuvo.