Tyrėjai ir toliau dalijasi įdomiomis išmaniųjų telefonų rinkos išvadomis apie praėjusius 2022 m. „Kantar“ duomenimis, nuo rugsėjo iki gruodžio bendras išmaniųjų telefonų vartotojų skaičius išaugo 2 proc., o „Google Pixel“ šis laikotarpis buvo rekordinis istorijoje. Pavyzdžiui, JK beveik kas penktas (18 proc.) parduotas „Android“ išmanusis telefonas buvo „Google“ telefonas. „Pikselių“ pardavimas Europoje ir Japonijoje padvigubėjo, o Australijoje išaugo beveik trigubai.
Daug įdomesnė yra lentelė su penketu perkamiausių išmaniųjų telefonų 2022 m. ketvirtąjį ketvirtį. Stebėtina, kad Europoje absoliučiu bestseleriu tapo biudžetinis „Samsung Galaxy A13“, o trečią poziciją užima kiek įmantresnis, tačiau taip pat nebrangus „Galaxy A53 5G“. Tai smarkiai skiriasi nuo JAV, kur pirmauja daug kartų brangesnis „iPhone 14 Pro Max“, o kitas keturias pozicijas užima taip pat „iPhone“. Vienintelė vieta, kur „Samsung“ flagmanui pavyko patekti į geriausių penketuką, buvo Australija, ir net ten „Galaxy S22 Ultra“ yra tik pirmas nuo galo.
Tuo tarpu Japonijos rinka aiškiai atspindi susidomėjimą kompaktiškais išmaniaisiais telefonais: visų penkių modelių įstrižainė neviršija 6,1 colio, o pirmauja mažylis „iPhone SE (2022)“. Kinijos visuomenė tradiciškai teikia pirmenybę arba Apple išmaniesiems telefonams, arba vietiniam „Huawei“, kuris yra penktojoje eilutėje su nebrangiu „Nova 10“.
Apibendrindami „Kantar“ analitikai atkreipia dėmesį į tai, kad nepaisant visų pasaulinio masto ekonominių sunkumų, pirkėjai rodo norą mokėti daugiau už Pro „iPhone“ versijas. Tačiau tai nepaneigia fakto, kad nemaža dalis apklaustųjų domisi pigesniais modeliais, taip pat įvairiausiais būdais sutaupyti pirkiniui ar net jį visai atidėti.