„LG Electronics“ atstovas spaudai laikraščiui „The Wall Street Journal“ sakė, kad mažiau nei pusė jos parduotų išmaniųjų prietaisų lieka prisijungę prie interneto ilgą laiką. „Whirlpool“ atstovas sakė, kad daugiau nei pusė jų prijungtų prietaisų yra prijungti prie interneto, tačiau atsisakė nurodyti daugiau detalių.
Išmanieji prietaisai gali padėti patraukti pirkėjus pirkimo metu, bet yra tam tikrų niuansų. Prie interneto prijungti prietaisai gali perduoti (ir paprastai perduoda) duomenis ir kitas įžvalgas apie naudojimą tiesiogiai gamintojui, taip padėdami jam geriau suprasti, kaip savininkai naudoja jo gaminius.
Šis tiesioginis ryšys taip pat gali padėti parduoti pakaitines dalis arba prenumeratos paslaugas. Pavyzdžiui, „Whirlpool“ išmaniosios orkaitės savininkai gali ją sinchronizuoti su bendrovės „Yummly Pro“ receptų prenumeratos paslauga, kad pagerintų integraciją. Ilgalaikių santykių su savininkais užmezgimas šiuo metu yra svarbesnis nei bet kada anksčiau dėl lėtėjančių pardavimų, neaiškios ekonomikos ir didėjančių medžiagų bei energijos kainų.
Kai kurie prietaisai gali būti prijungti prie Wi-Fi pradinio diegimo metu, tačiau vėliau pakeitus slaptažodį ar maršrutizatorių, ryšys gali nutrūkti. Kiti prietaisai gali būti sumontuoti vietovėje, kurioje yra silpnas Wi-Fi ryšys arba jo iš viso nėra. Kai kurie pirkėjai paprasčiausiai gali neturėti jokios naudos iš funkcijų, kurias gali suteikti prijungtas prietaisas.
Privatumo gynėjai turi savų priežasčių, dėl kurių prietaisų neprijungia prie interneto, o puristai greičiausiai nenori nerimauti dėl to, kad dėl nepavykusio atnaujinimo gali sugesti jų skalbyklė ar šaldytuvas.
Nepaisant to, kad internetinės prietaisų funkcijos naudojamos retai, jos tikriausiai bus naudojamos ir toliau. JAV LG „ThinQ“ padalinio direktorius Henry Kim sakė, kad dabar išmaniųjų namų funkcijos yra 80-90 proc. visų jų parduodamų prietaisų, išskyrus pradinio lygio biudžetinius modelius.