Xiaomi“ nusprendė padaryti savo gaminius patrauklesnius potencialiems klientams, kurie anksčiau negalvojo apie jo pirkimą. Remdamasis savo šaltiniu portalas „MyDrivers“ pranešė, kad MIUI 14 sąsajoje nebebus skelbimų.
„Xiaomi“, kaip ir „Samsung“ bei kai kurie kiti gamintojai, savo įrenginių sąsajoje rodo skelbimus, kurie leidžia sumažinti kainą. Kai kuriose rinkose, pavyzdžiui, Indijoje, jos yra daugiau, ypač žemos klasės įrenginiuose. Reklamą galima išjungti, tačiau ne visi vartotojai apie tai žino. MIUI 13 gamintojas supaprastino jos išjungimo procesą, o MIUI 14 gali apsispręsti dėl kardinalaus žingsnio – visiško skelbimų pašalinimo.
Be to, gamintojas planuoja gerokai peržiūrėti savo politiką dėl iš anksto įdiegtos programinės įrangos. Išleisdama „Xiaomi 12“ išmanųjį telefoną, įmonė atliko puikų darbą: jame iš anksto įdiegtų programų skaičius pasirodė dar mažesnis nei „iPhone“ ir „Samsung“ gaminiuose – tik septynios programos, įskaitant galeriją, fotoaparatą ir telefoną.
MIUI 14 versijoje taip pat tikimasi mažesnių pakeitimų, pavyzdžiui, atnaujintos laikrodžio, orų ir kalendoriaus programėlės. Naujos sąsajos debiuto tikimasi mėnesio pabaigoje, kai bus pristatytas naujas flagmanas „Xiaomi 13“.