Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ nuo rytojaus pradeda teikti palankiausią pasiūlymą privatiems mobiliojo ryšio vartotojams Lietuvoje. Bendrovė siūlo į visus Lietuvos tinklus visą parą skambinti tik už 17 centų per minutę. Minimalus mėnesinis prakalbamas mokestis – 4 litai.
Naujasis pasiūlymas galioja iki rugsėjo 1 d., juo pasinaudoti gali visi nauji „Tele2“ klientai, taip pat visi klientai, neturintys kitų sutartinių įsipareigojimų. Sutartį sudaryti galima bet kuriame „Tele2“ salone.
Naujajam pasiūlymui taip pat galioja „Tele2“ paslauga „Šeima ir draugai“, leidžianti vieno vartotojo vardu registruotiems privatiems abonentams tarpusavyje visą sutarties laiką kalbėtis nemokamai.
„Pateikdami šį pasiūlymą dar kartą patvirtiname, kad „Tele2“ visuomet užtikrins mažiausios kainos garantiją. Vartotojams už tos pačios arba geresnės kokybės paslaugas siūlome mokėti mažiau“, – teigė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Ryšių reguliavimo tarnyba pripažino, kad „Tele2“ ryšio kokybė jau šiandien yra tokia pati kaip ir kur kas seniau veikiančių operatorių. Naujausi RRT tyrimai parodė, kad „Tele2“ lenkia „Omnitel“ pagal pokalbių, o „Bitę GSM“ – pagal trumpųjų SMS žinučių siuntimo kokybę.
Maža to, pernai „Tele2“ vienintelė iš didžiųjų mobiliojo ryšio bendrovių padidino rinkos dalį pagal aktyvių vartotojų skaičių. Bendrovė padidino tiek išankstinio mokėjimo, tiek pagal sąskaitas atsiskaitančių vartotojų kiekį ir vienintelė sugebėjo padidinti verslo klientų skaičių.
Be to, Ryšių reguliavimo tarnyba 2007 m. I-o ketvirčio mobiliojo ryšio rinkos ataskaitoje atkleidė, kad privačių vartotojų rinkoje šiemet „Tele2“ dalis augo sparčiausiai – 2,5 procentinio punkto iki 31,3 proc. lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Verslo vartotojų rinkoje „Tele2“, lyginant su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, vienintelė sustiprino savo pozicijas – bendrovės dalis išaugo 1,8 procentinio punkto ir pasiekė 11,9 proc. „Tele2“ pirmauja išankstinio mokėjimo paslaugų vartotojų rinkoje, kurioje užima 41,6 proc. - 2,3 procentinio punkto daugiau nei 2006 m. pirmąjį ketvirtį.
RRT ataskaita patvirtino, kad „Tele2“ yra ir patraukliausias operatorius tiems vartotojams, kurie nusprendė pasinaudoti numerio perkėlimo paslauga. Bendrovė pirmąjį šių metų ketvirtį sulaukė didžiausio perėjusių vartotojų skaičiaus – 6,3 tūkst., ją paliko tik 1,3 tūkst. klientų.