Fotoaparatų ir išmaniųjų kamerų reitingavimu užsiimanti bendrovė „DxOMark“ per pastaruosius metus sulaukė nemažai kritikos dėl savo objektyvumo, o prieš keletą savaičių neigiamų komentarų buvo sulaukti ir iš „Xiaomi“ vadovų.
Kinijos milžinės vadovas Lei Junas, po „Xiaomi 12S“ pristatymo, atskleidė, jog bendrovė turėjo tam tikrų įvykių su „DXOMark“, o dėl šios priežasties ekspertai taip ir nesulaukė naujųjų „Xiaomi“ įrenginių. Tiesa, „DxOMark“ atstovai patys įsigijo minėtąjį įrenginį, o jo vertinimas atsidūrė tik penktoje pozicijoje.
Tokia įvykių seka sukėlė nemažai diskusijų, kadangi „Xiaomi 12S Ultra“ naudoja kone identiškas kameras kaip trečioje vietoje esantis „Mi 11 Ultra“ modelis. Abu šie įrenginiai turi du objektyvus, kurių savybės vienodos, o naujojo „12S Ultra“ varianto pagrindinė kamera – aukščiausios klasės „Sony IMX989“.
Apie visą šią situaciją neseniai prakalbo ir pats „DxOMark“ vadovas Frederikas Guichardas, kuris, kalbėdamas su „Jiemian News“, atskleidė, jog bendrovės nėra linkusios atsiųsti savo naujausių išmaniųjų telefonų, kaip tai darydavo anksčiau.
„Nėra taip, jog vis mažiau gamintojų naudotų mūsų testų rezultatus, tiesiog mažiau išmaniųjų telefonų gali atsidurti pirmose reitingo vietose“, – tikino jis.
Kamerų reitingavo platformos savininkas įsitikinęs, jog geriausiai įvertinti įrenginiai sulaukia daugiau dėmesio, todėl jeigu pats gamintojas yra įsitikinęs, kad tokio rezultato pasiekti nepavyks – jie paprasčiausiai nebesiunčia savo produktų testams.
Kaip jau minėjome, F. Guichardas šiuos komentarus pateikė reaguodamas į situaciją dėl „Xiaomi 12S Ultra“ išmaniojo telefono. Priminsime, kad naujasis Kinijos milžinės flagmanas surinko 138 reitingo taškus, kas yra kiek mažiau nei praėjusių metų „Mi 11 Ultra“ modelis, kuris su 143 taškais rikiuojasi trečioje reitingo pozicijoje.