Visame Vakarų pasaulyje prasideda „iPhone“ manija, tuo tarpu japonai jau seniai renkasi žymiai sudėtingesnius ir brangesnius mobiliuosius telefonus. Vien per 2006 – uosius Japonijoje parduota daugiau nei 43 mln. 3G, GPS ir elektroninės bankininkystės funkcijomis aprūpintų telefonų.
Rinkos tyrimų bendrovė „In – Stat“ praneša, kad pernai Japonijos rinkai pristatyti net 98 nauji mobiliųjų telefonų modeliai, iš jų 45 aprūpinti GPS, 49 – elektroninės bankininkystės technologijomis. Pernai Japonijoje parduota 47,8 mln. 3G ryšį palaikančių telefonų, jų paklausa išaugo 92%.
„Didžiulė modernių mobiliųjų telefonų paklausa rodo, kokia perpildyta ir sudėtinga yra rinka. Prekyba naujausiais modeliais – vienas iš būdų pelnyti vartotojų palankumą“ – teigė „In – Stat“ direktorė Allyna Hall.
Konkurencija tarp Japonijos mobiliojo ryšio operatorių iš tiesų didelė. Dėl didesnės rinkos dalies jie kovoja vartotojams siūlydami naujausius telefonų modelius ir patogesnius pokalbių planus. Neseniai didžiausias Japonijos mobiliojo ryšio operatorius „NTT DoCoMo“ pokalbių tarifus sumažino 50%.