Ilgą laiką mobiliųjų telefonų gamintoja „Motorola“ pasaulinėje rinkoje užėmė ir dabar užima antrąją vietą pagal parduodamų mobiliųjų telefonų skaičių ir nusileidžia tiktai „Nokia“ milžinei. Tačiau pastaruoju metu „Motorolą“ savo telefonų pardavimais labai prisivijo korėjiečių elektronikos gigantas „Samsung“ ir greitai gali netgi lenkti „Motorolą“.
„Motorola“ užsitikrino antrąją vietą po to, kai išleido „RAZR“ serijos mobiliuosius telefonus, kurių pasauliniu mastu buvo parduota daugiau kaip 50 milijonų vienetų. Tačiau šio telefono triumfo laikas jau praėjo, o „Motorola“ nesugebėjo pristatyti jokio naujo telefono, kuris būtų įdomus ir originalus, kuo būtent ir pasižymėjo madingasis „RAZR“.
Dėl įvairių problemų su savo produktais, per paskutiniuosius metus „Motorola“ telefonų dalis nukrito nuo 22 procentų pasaulinės rinkos iki 15,3 procento. Be to „Motorola“ turėjo problemų su kompanijos valdymu, kas dar labiau susilpnino jos pozicijas telekomunikacijų rinkoje.
Labai tikėtinas antrosios vietos praradimas bendrovei bus dar skaudesnis, nes „Motorola“ turėjo daug vilčių pakilti netgi į pirmąją vietą, aplenkdama „Nokia“. Tačiau be naujos „užvedančios“ telefonų linijos, kokia buvo senoji geroji „RAZR“, „Motorola“ turi mažai šansų netgi išlikti antrojoje vietoje, jau nekalbant apie pardavimų augimą. Be visa to „Motorola“ dar turi susidoroti su dramatišku pajamų kritimu, kuris bendrovę ištiko šį pavasarį, kai buvo sumažintos „RAZR“ modelių kainos tikintis padidinti jų pardavimus.
Atrodo, bendrovei atėjo nekokie laikai, o ją išgelbėti nuo dar didesnio nuosmukio gali tik naujos sėkmingos telefonų linijos išleidimas ir įmonės restruktūrizavimas.