2022 metų pirmame ketvirtyje „Samsung“ teko 24 % pasaulinių išmaniųjų telefonų pardavimų, prieš metus rinkos dalis siekė 22 %, o ketvirtyje prieš tai 19 %. Antroje vietoje liko „Apple“, su 18 %. Lygiai prieš metu „Apple“ pyrago dalis siekė 15 %.
Teigiama, kad „Samsung“ padidino savo populiariosios A serijos gamybą, kad galėtų geriau konkuruoti žemos ir vidutinės klasės segmente, tuo pačiu sutelkdama dėmesį į aukščiausios klasės produktus, tokius kaip „Galaxy S22“ serija. Tuo tarpu „Apple“ džiaugėsi nuolatine „iPhone 13“ šeimos paklausa.
„Xiaomi“ ir „Oppo“ išlaikė atitinkamai trečią ir ketvirtą vietas, nepaisant to, kad abiejų bendrovių rinkos dalys per metus sumažėjo ir dabar atitinkamai yra 13 % 10 %. „Vivo“ teko 8 % rinkos dalis, tai yra dviem procentais mažiau nei tuo pačiu 2021 m. laikotarpiu.
Gera žinia yra ta, kad komponentų trūkumas gali išnykti greičiau nei tikėtasi, o tai tikrai turėtų padėti sumažinti telefonų kainas.