Išmaniųjų telefonų našumo klausimas buvo ganėtinai garsiai aptarinėjamas po „Apple“ skandalo, kuomet paaiškėjo, jog bendrovė specialiai lėtina senesnius įrenginius. Tačiau ši istorija jau daugelio yra pamiršta, o dabar, tamsūs debesys susikaupė virš Pietų Korėjos milžinės „Samsung“.
Paaiškėjo, jog bendrovės išmaniuose telefonuose naudojama žaidimų optimizavimui skirta paslauga dirbtiniai sulėtina programėlių veikimą. „Samsung“ naudojama „Games Optimization Service“ sumažina GPU ir procesoriaus našumą daugiau nei 10 tūkst. aplikacijų, įskaitant „TikTok“ ar „Instagram“.
Didžiulė „Samsung“ telefonų savininkų nepasitenkinimą sukėlė ir tai, jog sintetinių testų platformose, tokiose kaip „Geekbench“, programėlės veikdavo maksimaliu pajėgumu. Į tai pagaliau sureagavo ir pastarųjų aplikacijų kūrėjai, kurie paskelbė, jog pašalina kai kuriuos „Galaxy“ įrenginius iš testavimų.
„Geekbench“ atstovai patvirtino, jog „Galaxy S22“ serijos išmanieji telefonai yra šalinami iš sistemos, o kartu su jais ir – „Galaxy S10“, „Galaxy S20“ ir „Galaxy S21“ serijos modeliai. Panašu, kad tokie apribojimai nepalies „Samsung Galaxy Note“ bei „Galaxy A“ serijos produktų, kurie nėra taip paveikti „Samsung“ naudojamos optimizavimo paslaugos.
„Žaidimų optimizavimo paslauga veikia atsižvelgiant į programėlės identifikavimą, o ne jos veikimą. Mes žvelgiame į tai kaip į testavimo sistemų manipuliaciją“, - teigiama „Geekbench“ pranešime.
Pietų Korėjos milžinė „Samsung“, reaguodama į šią situaciją, aiškino, jog „Games Optimization Service“ yra naudojama tam, kad apsaugoti kompanijos įrenginius nuo perkaitimo. Nepaisant to, kompanijos atstovai patvirtino apie artėjantį sistemos atnaujinimą, kuris vartotojams pasiūlys specialią funkciją. „Samsung“ žada, kad bus pridėtas specialus mygtukas, kurį aktyvavus bus siekiama išgauti geriausią įmanomą veikimą, neatsižvelgiant į jokius kitus kriterijus.