„Wizz Air“, sparčiausiai auganti Europos oro bendrovė, praneša, kad jos virtualus pokalbių robotas „Amelia“ nuo šiol klientus aptarnaus ir „Facebook Messenger“ programėlėje. Oro linijos siekia, kad keleiviai galėtų kuo greičiau ir lengviau gauti jiems rūpimą informaciją apie keliones ir skrydžius.
Amerikiečių aviacijos pradininkės Amelios Earhart garbei pavadintas „Wizz Air“ virtualus asistentas „Facebook Messenger“ programėlėje – naujausia bendravimo priemonė, kuria naudodamiesi klientai gali užduoti klausimus apie savo užsakymus, skrydžių būseną, „Wizz Air“ produktus bei paslaugas. Vartotojams tereikia parašyti klausimą socialinio tinklo „Facebook“ „Wizz Air“ paskyroje arba „Messenger“ programėlėje. Su pokalbių robotu taip pat galima bendrauti oro linijų wizzair.com tinklalapyje anglų, italų ir vokiečių kalbomis. Tai greičiausias ir lengviausias būdas gauti dominančią informaciją tiesiai iš „Wizz Air“.
„Džiaugiamės savo klientams galėdami pasiūlyti dar vieną komunikacijos būdą, kuris leidžia gauti daugiau informacijos apie užsakymus, skrydžius, produktus bei paslaugas. Mes ir toliau investuojame į kokybišką paslaugų automatizavimą ir procesų skaitmenizavimą, kad klientai gautų aukščiausios kokybės paslaugas. „Facebook Messenger“ pokalbių robotas suteikia klientams greitą ir paprastą būdą gauti daugiau informacijos apie procesus, susijusius su skrydžio informacijos valdymu, pvz., užsakymo keitimą, skrydžio būsenos patikrinimą ar bagažo pridėjimą prie užsakymo. „Wizz Air“ ir toliau plės „Amelia“ galimybes; savo klientams norime pasiūlyti kuo platesnę savitarnos galimybių įvairovę“, – sako „Wizz Air“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Andras Rado.