Visos valstybės institucijos bus įpareigotos naudotis E. pristatymo sistema keisdamosis elektroniniais dokumentais tarpusavyje ir siunčiant dokumentus piliečiams ir kitiems juridiniams asmenims. Trečiadienį Susisiekimo ministerijos iniciatyva priimtame Vyriausybės nutarime nustatomas vienodas elektroninės siuntos siuntimo per E. pristatymo sistemą tarifas, o viešojo administravimo subjektai įpareigoti per mėnesį laiko nuo nutarimo priėmimo dienos sudaryti arba atnaujinti naudojimosi E-pristatymo sistema sutartis su valstybės įmone Registrų centru.
Taip siekiama taupyti valstybės išteklius ir paskatinti daugiau valstybės piliečių pradėti naudotis pigesne informacijos perdavimo ir gavimo sistema. Vyriausybės nutarimu nustatoma, kad už siunčiamą elektroninį dokumentą per E. pristatymo sistemą bus taikomas 0,15 Eur tarifas, kurį turės sumokėti siuntėjas. Elektroniniai dokumentai, siunčiami per E. pristatymo sistemą, turės tokią pačią teisinę ir įrodomąją galią kaip ir registruotosios pašto siuntos.
Šiuo metu valstybės institucijos nemokamai siunčia elektronines siuntas, tačiau už atspausdintas ir kaip pašto siuntas pristatomas siuntas institucijos moka pačios iš savo turimų asignavimų, skirtų pašto paslaugoms. Pašto išlaidos kiekvienoje valstybės institucijoje labai skirtingos ir gali siekti nuo kelių šimtų iki keliolikos tūkst. Eur per metus. Dažniau ėmus taikyti E. pristatymo sistemą, valstybės institucijos ženkliai sutaupytų.
Gyventojai taip pat bus skatinami dažniau naudotis E. pristatymo dėžutėmis, nes elektroninio pristatymo paslaugos fiziniams asmenims, kai jie elektronines siuntas per E. pristatymo sistemą siunčia viešojo administravimo subjektams, bus teikiamos neatlygintinai.
Per E. pristatymo sistemą siunčiamos elektroninės siuntos ir (arba) elektroninių siuntų nuorašai gavėjams, neaktyvavusiems E. pristatymo dėžučių, bus pristatomi fiziškai kaip registruotosios pašto siuntos.