Nors „Samsung“ neseniai išleido išmaniųjų telefonų modelius, kurie sulaukė išties neblogų įvertinimų, visgi Pietų Korėjos bendrovė įsitraukė į gana nemalonią praktiką, pradėjus rodyti reklaminius skelbimus savo sukurtose aplikacijose, tokiose kaip „Weather“, „Pay“ ir „Theme“ ir kt. Sukeltas nepasitenkinimas neliko nepastebėtas ir „Samsung“ atstovų.
Kompanijos atstovai visai nesenia informavo telefonų vartotojus, jog Pietų Korėjos technologijų milžinas netrukus imsis papildomų veiksmų šiai situacijai pagerinti. Portalui „The Verge“ paruoštame pranešime, „Samsung“ patvirtino, kad iki šių metų pabaigos nustos rodyti visus reklaminius skelbimus savo patentuotose mobiliose aplikacijose.
„Samsung“ nusprendė nutraukti reklamą savo aplikacijose, įskaitant „Samsung Weather“, „Samsung Pay“ ir „Samsung Theme“. Programinis atnaujinimas, išspręsiantis šią situaciją, bus paruoštas kiek vėliau dar šiais metais.
Mūsų prioritetas – teikti vartotojams novatorišką patirtį, atsižvelgiant į jų poreikius ir norus. Mes vertiname savo vartotojų suteiktus atsiliepimus ir toliau esame įsipareigoję suteikti jiems kuo geresnę mūsų „Galaxy“ produktų ir paslaugų patirtį", - teigiama bendrovės pranešime.
Ši naujiena atitinka tai, ką „Samsung“ mobiliųjų telefonų skyriaus vadovas TM Roh neseniai pareiškė ir vidiniame įmonės posėdyje. Šį gamintojo sprendimą, greičiausiai, itin palankiai įvertins „Samsung“ telefonų ir programinės įrangos vartotojai. Nors reklaminių skelbimai bei jų rodymas yra apeinami. Tą galima pasiekti renkantis skirtingas aplikacijas. Tačiau suprantama, kad papildomos pastangas norint nematyti reklamos, nėra visų vartotojų trokštama patirtis, ypač naudojant aukščiausios klasės išmaniuosius telefonus.